Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar vare på alle mine konsertbilletter og har dem hengende på veggen her. Er ikke så fanatisk på det, men synes det er fett å ta vare på slike billetter og ha noen suvenirer. :)

Har stort sett de fleste billettene mine jeg også, begynner å bli en del. Har faktisk tenkt tanken på å hive dem i en ramme etterhvert å få de på veggen :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til det nye albumet kommer :D Syns ikke disse new songs som ligger på youtube høres så ille ut når man hører dem et par ganger... selv om de to som ligger ute ikke skal på nyplata ifølge noen kilder.... mye er uvisst rundt det der tror jeg. Men james har vel sagt at en av de ikke skal på nyalbumet

"METALLICA drummer Lars Ulrich recently spoke with Revolver magazine about the band's ninth studio album, which is expected out later this year and will be its first all-new effort since 2003's "St. Anger". Ulrich told the magazine that the group's new material "is certainly a lot more dynamic and a lot more varied than the last couple of go-rounds," adding, "There's a lot of light and shade in these songs. There's heavy, fast, nutty stuff, and then there's some slowdowns and musical interludes." Ulrich also said that the album has more in common with some of the group's '80s releases than more recent offerings like "St. Anger" and "Load".

Ulrich wouldn't agree that the yet-to-be-titled disc is a full-blown return to the past, saying, "I hate to be that specific, because six months from now people are gonna go, 'What the fuck? Lars lied to us!' But it feels that way to me."

The drummer also revealed that producer Rick Rubin, working with the band for the first time, wanted METALLICA to use classic efforts like "Ride the Lightning" and "Master of Puppets" as "reference points" for its new songs.

There's no word yet on an exact release date for the new METALLICA CD, although a late summer release is likely."

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=89976

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Hmmm... svartebørs eller ei... syns at 3000 spenn eller 365 euro på en billettside på internett er ganske drøyt ass... her er det ganske mange billetter tilgjengelig.... kunne få kjøpt 30 stk om jeg ville... tydelig at det ikke bare er nordmenn som kjøper opp billetter og tjener på å selge de dyrt...

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Hallå

De resterende billettene skulle legges ut i går klokka 23, men tror det var svært få siden de tydeligvis har blitt lagt ut fortløpende...Har selv ikke fått tak i :(

Så nå blir det ikke mer på billetservice uansett, så vi som ikke har må nå ut i det ***** svartebørsmarkedet...

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...