Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke GEC som arrangerer, kjipt, for da får jeg ikke forhåndsbestilt. Metclub har jeg aldri interessert for meg for å melde meg inn i heller, har ikke så mye penger at det gjør noe. Men faen til stiv pris da, gud bedre. Må prøve å få billett til mandagen da kanskje, heldigvis har jeg sett de tre ganger før.

Lenke til kommentar

Pokker i helvete har jobbet natt og fant det ut nå etter akkurat å h våknet, er vel så heldig at forhåndssalget er over, eller???

Jeg finner i hvertfall ingen link for kjøp av billetter. Går/gikk det igjennom billettservice nå sånn som sist???

Lenke til kommentar
Forhåndssalget endte kl 07.00 AM PST. Altså kl 16.00 norsk tid :)

Må ha sluttet før det, jeg var inne rett etter 15.30 og da lå det ingen link der, tro meg for da hadde jeg hatt billetter nå :)

Men det er bare å prøve på mandagen også holde øye med metclub den i uka etter salget er over. Det hende at det dukker opp noen billetter til metclub medlemer da, så det er bare å holde øynene oppe...

Lenke til kommentar
Forhåndssalget endte kl 07.00 AM PST. Altså kl 16.00 norsk tid :)

Må ha sluttet før det, jeg var inne rett etter 15.30 og da lå det ingen link der, tro meg for da hadde jeg hatt billetter nå :)

Men det er bare å prøve på mandagen også holde øye med metclub den i uka etter salget er over. Det hende at det dukker opp noen billetter til metclub medlemer da, så det er bare å holde øynene oppe...

ja, får håpe det.. prøvde før 16:00 jeg og.

Lenke til kommentar
Noen som vet om man må angi kontonummer for å bestille? eller kommer det en rekning hjem? Vil vite hvordan jeg skal bestilla for å få tak i på mandag:P

Over telefon så får du et ref. nummer til å bruke på posten, på billettservice så må du betale med visa...

Lenke til kommentar
Noen som vet om man må angi kontonummer for å bestille? eller kommer det en rekning hjem? Vil vite hvordan jeg skal bestilla for å få tak i på mandag:P

Over telefon så får du et ref. nummer til å bruke på posten, på billettservice så må du betale med visa...

Hvilket av de er mest sikker? rekner med at det er liten mulighet for å komme gjennom via telefon

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva du mener med mest sikker...

Men jeg sitter alltid å bestiller med både telefon og nett dobbelt så stor mulighet for å komme igjennom, men begge to har en stor muighet for at detter ned med all trafikken. Men det nye systemet til billettservice hvor man blir lagt i kø ser ut til å virke bedre en sånn det var før...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...