krizzzy Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Logget meg nettopp innpå. Har prøvd å få tak i billett i hele dag =( hvem hakke det!! UUUFFFFHHHHHHH blir ggæææææærnn snart!!!!! Det er tydligvis billettar igjen i grieghallen, ingen som kan skaffe til deg der? Lenke til kommentar
April Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Logget meg nettopp innpå. Har prøvd å få tak i billett i hele dag =( hvem hakke det!! UUUFFFFHHHHHHH blir ggæææææærnn snart!!!!! Det er tydligvis billettar igjen i grieghallen, ingen som kan skaffe til deg der? Jeg så at det var mer billetter igjen, så ringte bort. Men køen hadde vært lang og det var få igjen. Så de var utsolgt der også. Virker som hele resten av Bergen har billett og ikke jeg.... Drit hat! Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 billett ble sikret rundt halv 10 i dag morges Lenke til kommentar
April Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har vært inne på alle mulige sider nå å sett på priser. De tar jo blod, barn og hus for en billett... Noen som har hørt rykter om at det blir lagt ut ekstrabilletter? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 På finn.no var det en som skulle hadde bud på 10 000 for 2 billeter:S Lenke til kommentar
April Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Men jeg syntest det virker veldig rart hvis det bare stopper med billettsalget i dag. Er slik jeg har forstått det (selv om jeg føler jeg lyver for meg selv når jeg sier det) ikke bare jeg som ikke har billett. Burde jo være noen "ekstra" billetter eller noe som kommer en måned før konserten eller noe?! En ekstra konsert hadde jo vært det beste, hahaha. For tror ikke de hadde hatt problem med å få solgt billetter. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da er tråden åpnet igjen. Jeg oppfordrer alle til å lese første innlegget om tråden skal få leve. Som sagt, rapporter alle innlegg med kjøp- og salgsannonser, og vær snill og grei. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skaffet meg 3 billetter i dag:D Trodde alt håp var ute men nei: de hadde billetter på appollon (eller hva det heter) til langt utover dagen. Billettene som kunne kjøpes på billettservice forsvant i løpet av rundt 45 min, var umulig å komme til via telefon. Men som sagt, appollon var redningen<3 YES!!!!!!! Lenke til kommentar
April Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hadde vært veldig fint hvis folk kunne tipse om annonser, utsalgssteder osv til oss som enda ikke har fått billett. Fant en på finn.no til 1000 kr men var vel litt sent ute på den =/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hadde vært veldig fint hvis folk kunne tipse om annonser, utsalgssteder osv til oss som enda ikke har fått billett. Fant en på finn.no til 1000 kr men var vel litt sent ute på den =/ Har avklart med høyere makter at dette skal gå greit, så lenge dere ikke kjøper og selger over forumet. Skal oppdatere førsteinnlegget med dette nå. Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvis dette er imot reglene i førsteposten, er det bare å slette den. Apollen, hva er det fornoe? sende link på PM? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En platebutikk i gaten med Greighallen, dessverre ingen nettside. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser at mange av idiotene som pusher billetter til 2-3000 spenn på Finn har oppgitt navn og (yay) telefonnummer. Er nå i ferd med å spamme ned en av dem med nedlastingsrequests fra Jamba, men kunne tenke meg noe slemmere. Forslag? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skaffa tre billetter til 1400 stykket.. Litt dyrt, men det er greit for meg Lenke til kommentar
April Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har sittet her i mange timer nå å spurt, letet og søkt. Men ser ut til at folk ikke er så snille på priser. Bra at du har funnet da Haakon*, greit å vite at det er sånn halveis håp for oss som fremdeles ikke har. Apollon hadde vel tilfeldigvis ikke flere Erik B. som du vet om =P Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var det bare å begynne å titte på et eller annet hotel, blir i drøyeste laget å kjøre 120 mil tur-retur samme dag Hvis jeg har skjønt riktig så ligger Bergenhus i gangavstand fra Bryggen, så et hotel der burde da være beste valget? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bergenhus bydel tilsvarer sentrum. Bryggen er et steinkast unna konsertstedet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bergenhus bydel tilsvarer sentrum. Bryggen er et steinkast unna konsertstedet. Ok, da vet jeg hvor jeg skal finne et hotel for natten, takker... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=32163 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Helt enig med Isbilen, svartebørs kan brenne. Særlig siden disse billettene var relativt dyre i utgangspunktet. Skulle ønske at det ble printet navnet på billettinnehaveren slik at man måtte vise en form for ID ved inngang, men dette blir vel heeelt urimelig i virkeligheten. Er ikkje så urimeleg det. Det var vel slik på Led Zeppelin reunionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg