Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som vil ha billett og har tid, så ville jeg sittet på Billettservice og sjekket jevnlig. Det skjer ofte at det ligger billetter i systemet, eller billetter folk ikke plukker opp av forskjellige grunner. Det var slik jeg fikk billett til Metallica i fjor, kl 20 samme dag som de ble lagt ut.

Lenke til kommentar
Kjæresten min ringte nå klokken 11 og vi fikk kjøpt inn 2 billetter.. Det var utsolgt, men da vi snakket med billettservice, så fikk de nettopp inn 2 billetter inn igjen. Griseflaks!!:)

Hehe. :)

Ble alle billettene revet vekk på 1 time?

Lenke til kommentar

Hva skal dem spille for i Bergen a? 2000 stykker?

Kunne hatt det en plass der det er plass til LITT FLER!

Og servere som kunne håndtert 10 tusen +

Det er vel stas for Bergen at Metallica kommer dit, slik at Bergen blir satt på kartet det å¨....har ikke så jævla mye annet å tilby enn regn og svartedød.

Endret av Olanru
Lenke til kommentar

yey jeg og 3 andre satt på skolen og fikk 8 og 4 billetter hver.

Må jo spørre seg hva folk som er så dumme at dem prøver å komme gjennom på telefon tenker på.. telefon har aldri fungert og kommer aldri til å gjøre det for andre enn et veldig heldig mindretall.

Alle jeg har snakka med som prøvde nettsidene kom gjennom køen til slutt.. Vi som satt her på skolen kom jo lett gjennom 2 ganger hver :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Sto nesten to og en halv time i kø, og når jeg endelig kom frem til bestillingssiden og hadde valgt antall billetter så fikk jeg opp "For å fullføre transaksjonen må du følge kjøpsrekkefølgen." Hva faen er det for noe da?! Prøvde å komme inn på nytt, men da hadde jeg blitt kastet ut av køen.. Elsker dere Billettservice!

Lenke til kommentar

Jeg kom igjennom nå på 3 bill. men så bare... Vel.. :cry::wallbash: Fuck billettservice..

Sto nesten to og en halv time i kø, og når jeg endelig kom frem til bestillingssiden og hadde valgt antall billetter så fikk jeg opp "For å fullføre transaksjonen må du følge kjøpsrekkefølgen." Hva faen er det for noe da?! Prøvde å komme inn på nytt, men da hadde jeg blitt kastet ut av køen.. Elsker dere Billettservice!

Akkurat det samme skjedde her.. -________-

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Jeg kom igjennom nå på 3 bill. men så bare... Vel.. :cry::wallbash: Fuck billettservice..

Akkurat det samme skjedde her.. -________-

må jo logge inn før dere går så langt da vettu.. fikk de samme på første forsøk selv.. refreshet bare og tok det på nytt.. Dere trenkte IKKE begynne på ny kø.. dersom du trykkte "tilbake" så går du ut i kø igjenn.. stod beskrevet hva du skulle trykke for ikke å dette ut..

Lenke til kommentar
På bilettservice kontoen min har jeg online reservasjoner, og nå har jeg tilsammen 3 bestillinger på metallica, 1 på 2 biletter og 2 på en bilett, men på status så står det avlyst? Det er blitt trket penger fra konto. Noen som har en anelse om jeg faktisk har fått biletter?

Står "Avlyst" på en haug av ting under Onlinereservasjoner på min konto også, blant annet på mine 4 Foo Fighters-billetter, men de har jeg fått i posten ... Tror nok ikke det er noe å tenke på. Er billettene oppført under "Online kjøp" da? Det er der jeg pleier å se, er den lista som stemmer over alt jeg har kjøpt hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...