Sperzel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lurer også på om når MetClub salget slutter. Om jeg har tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hadde vært gøy og fått med seg Metallica, gikk glipp av de i fjor, men nesten 900 for en billett er for drøyt for min del. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Syk pris. Jeg drar på Rock Am Ring! Metallica og Rage Against The Machine ;P Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, det sier litt. Man kan få RaR billetter til samme prisen, og da får man både RATM, Metallica og Motörhead + mye annet bra Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 To billetter er bestilt til Bergen :D:D Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg tenkte jeg skulle registrere meg på MetClub, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal betale (har ikke lyst til å betale med kort, om det var mulig å unngå det.) Anybody? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du bør betale med VISA, det er det enkleste. Hvis ikke er det vel sånn money-order greie, hvor du sender dollar med posten. Og da blir du iallfall ikke medlem på en stund, for å si det sånn Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Æsj. Da er jeg nødt til å kjøpe på mandag. Noen som vet om man kan kjøpe på posten? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hyl, nå blir sikkert tatoveringstudioet oversvømt av folk som vil ha Metallica-stjerner tatt på dagen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Okay, seriøst - noen som skal ned på mandag som kan kjøpe en billett til meg? PM for mer info! :> Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hyl, nå blir sikkert tatoveringstudioet oversvømt av folk som vil ha Metallica-stjerner tatt på dagen. Sett opp skilt da: "No band-related tattoos today". ___ VIL DIT!!! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hehe, skjønner ikke at folk vil ha den logoen på kroppen, er jo den verste imo Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pokker! nå får ikke jeg sove på noen måneder men på en annen side.. METALLICA :D Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Metallica-tattis er blitt gjort før: Clicky! Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Perfekt! På bursdagen min for faen:D Quote fra BT: I 1986 ga Metallica ut «Master of Puppets», som ble et av åttitallets viktigste metalalbum Tror nok det er tidenes viktigste. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tidenes? Én av tidenes, kanskje.. The title track was ranked Number 51 in the "The Greatest Guitar Solos" from Guitar World. In 2006, the album was voted the fourth "greatest guitar album of all time" in Guitar World. And the April 5 edition of Kerrang! was dedicated to it, providing readers with the cover album "Master of Puppets: Remastered". In March 2007, the guitar magazine Total Guitar ranked the 100 greatest riffs of all time. The main riff in "Master of Puppets" was ranked as number one of the top 100. Wiki Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil/må på konserten, men var stive priser og i Bergen av alle plasser. Blir en lang reise... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal, jeg skal, jeg skal. Merkelig at billettservice.no sine sider er så crappy. Er ikke første gang jeg besøker den siden uten at en kommer dit en vil. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Billetter er kjøpt og nok en metallica konsert går av stabelen! Håper bare pyroen blir like bra som på Valle i fjor! http://www.youtube.com/watch?v=Qq4ISRJexRA Er jeg som filmer Rock on metallicafans! See you on tour this summer!!!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bergen, ja. Må man så må man. Den stiven prisen skyldes vel at det bare er 20.000 billetter til salgs. I fjor var det vel 40.000, og prisen var 550 elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg