Agricola Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 YaY! Da var biletten kjøpt inn . Litt irriterende i dag tidlig. Stilte meg utenfor postkontoret på Laksevåg i Bergen, og får plutselig vite at eg ikkje kunne kjøpe bilett der, og får vite at det er direktesalg på apollon og grieghallen i bergen. Fikk heldigvis komt meg ned til sentrum kjapt og skaffet meg en bilett Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 De lærer aldri uansett. Det er de samme tilstandene ved alle store konserter, til og med mindre konserter som ikke blir utsolgt med en gang. Det er utrolig at de ikke greier å få på plass langt bedre servere og et fungerende køsystem! Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ingen her som får sånn terra identifiserings greier med sikkerhetets kode og personlig passord etter du har skrivi inn kort nummere? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fra ba.no: "Klokken 1020 er det full forvirring hos Bergen Live. - Vi vet ikke om det er flere billetter igjen. Vi prøver å finne ut av det nå, får BA.no opplyst. " Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ingen her som får sånn terra identifiserings greier med sikkerhetets kode og personlig passord etter du har skrivi inn kort nummere? Det er vel ikke så mange andre som har Terra-bank Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Andre gangen jeg "kom gjennom" nå, for så å få beskjed om at køen er full -.- Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå står det "Konserten er utsolgt" under Metallica-bildet på forsiden av Billettservice ... Men jeg tipper det fortsatt er billetter i systemet om man prøver nok. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ingen her som får sånn terra identifiserings greier med sikkerhetets kode og personlig passord etter du har skrivi inn kort nummere? Er vel noe sikkerthet banken din har i tillegg. Har en kollega som har noe liknende hos en annen bank. Han har et kort med passord han må bruke. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Håper at noe av avgiftspengene går til ny serverpark!!!!! Dette er for dårlig av billettservice!!!! Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg fikk F*** ikke tak i biletter på grunn av nettbank ID var nede:( Ringte banken min , de fortalte at hele BankID systemet hadde kræsjet pga pågangen:( FAen at de ikke spiller på Valle H eller Ullevaal Stadion! ***** Bergen! Fikk sett dem ifjor og regner med at det er en bedre konsert uansett, mest PGA antall oppmøtte! 40K er masse i hauger! Mere liv blir det også... Tviler på at jeg kommer til å høre 40tusen synge "And Nothing Else Matters" igjen Endret 4. februar 2008 av Olanru Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, fint å klage på at dei er i Bergen, når dei var på Valle i fjor. Bortskjemte austlendingar... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg kom meg aldri inn. Prøvde helt siden kvart på ni, men kom aldri gjennom hverken på Billettservice eller telefon. Da blir det svartebørs på meg og venninna mi.. Endret 4. februar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dette sugde.. Det er vel også ett sånn utsalg senere når eventuelle reservasjoner ikke har blitt hentet? Det var slikt ifjor. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi får satse på det... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg håper inderlig det blir Meet And Greet jeg :D Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 fy faen. trudde alt virket der, stod i kø etter billettvalg greiene og alt slikt, men så får eg error om at det er tomt for billetter... fy faen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da er jeg 5 minutter fra 2 timer i kø, og hvis det ba sier er rett så er det mest sannsynlig ingen billetter igjen. Forbannade liv... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Elendig system, det er FEIL å ikke regne med at 10-15 tusen skal prøve å få billetter samtidig, tullinger. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jaja..må vel selge vitale organer da for å skaffe billett Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jaja..må vel selge vitale organer da for å skaffe billett Har du en nyre har jeg en billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg