Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har sitti i 40 min på telefon nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var endelig 2 billetter i boks Da er det bare å vente til 16.7 og en biltur på 120 mil tur retur Da skal jeg pokker meg gå og kose puta frem til kl. 18 eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg kommer innimellom inn på Billettservice, men ALDRI inn på Metallica-siden. Helt utrolig, mens andre bare stormer inn og kjøper ... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kom inn på første siden, men den står bare og loader når jeg trykker på metallica bildet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Follo/Oslo -> Bergen er da ingenting Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Håpløst. Har prøvd å fått bestilt siden 8.45 og ringt på to forskjellige telefoner i 40 min. Kommer ikke gjennom. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Liker det faktumet at jeg nettop ble kastet ut av køen uten noen som helst grunn.. heia heia. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Follo/Oslo -> Bergen er da ingenting Kan plusse på et par mil, jeg har flyttet til Askim, har bare ikke klart å oppdatert den ennå... Jeg kommer innimellom inn på Billettservice, men ALDRI inn på Metallica-siden. Helt utrolig, mens andre bare stormer inn og kjøper ... Storme er vel å ta i har sitti i kø siden 08.45 så det tok 50 minutter å få billetter... Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha.. trodde jeg hadde kommet igjennom. Fikk sånn "tast 1".. så var det fullt i køen der óg xD Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Follo/Oslo -> Bergen er da ingenting Kan plusse på et par mil, jeg har flyttet til Askim, har bare ikke klart å oppdatert den ennå... Jeg kommer innimellom inn på Billettservice, men ALDRI inn på Metallica-siden. Helt utrolig, mens andre bare stormer inn og kjøper ... Storme er vel å ta i har sitti i kø siden 08.45 så det tok 50 minutter å få billetter... Jeg fikk billetter på ca 20 minutter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Faen ta billettservice.. Klikker om jeg ikke får billetter! Får bare håpe at posten har noen til overs.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har vært her i en time, enda ikke fått biletter. Tydeligvis blir det fridag idag, eller veldig mange timer fravær. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser jo andre her som har fått billetter på to minutter. Kjempefair system. >_> Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg begynte å sitter på nett 08.55 så gikk det labert og tregt frem til 09.10 så var jeg på plass. Men må jo innrømme at jeg begynte å svette da jeg ikke fant lommeboken umiddelbart. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Treigt!!!! jeg har så sommerfugler!!! gud hvis jeg ikke får bilett Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Follo/Oslo -> Bergen er da ingenting Kan plusse på et par mil, jeg har flyttet til Askim, har bare ikke klart å oppdatert den ennå... Jeg kommer innimellom inn på Billettservice, men ALDRI inn på Metallica-siden. Helt utrolig, mens andre bare stormer inn og kjøper ... Storme er vel å ta i har sitti i kø siden 08.45 så det tok 50 minutter å få billetter... Det var ikke slik med meg, jeg datt utav køen hele tida, så kom jeg inn på sida, så ble jeg sotten jeg i kø igjen.. Slik var det hele tida, så plutselig så kom jeg rett inn på bestillingen uten kø... Eller var jeg i kø`? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ah, herlig. Ticket in my pocket. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da fikk jeg mine to billetter. Lykke til videre folkens. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 endelig fikk jeg og billetter som flere sier, lykke til videre Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Klarte nokon her å bruke Firefox då dei kjøpte billettar over nettet? Fekk opp ei feilmelding om at enkelte nettlesarar ikkje klarte nokre sikkerheits-testar eller noko, so då blei det ny kø med Internet Explorer. Faen altso, har prøvd både telefon og nettet sida klokka 08.50, fortsatt ikkje komt igjennom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg