Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jaja, stille før stormen ... Merker at Billettservice går litt treigt allerede, og nettopp fikk jeg opp melding om at det var maksimalt antall brukere inne på Metallica-arrangementet ... Kommer til å bli tøft å få billetter når det er så få billetter i forhold til Valle Hovin. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg blir jævla grinete hvis jeg går glipp av denne konserten det er helt sikkert. Fikk samme meldingen for 10 minutter siden selv, trodde jeg var tidlig uten, men nei... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Problemet er at siden timer ut ganske fort. Dessuten burde serveren hatt bedre kapasitet... Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jepp, det her skal halde hardt. På Valle Hovin i fjor begynte vel salget sikkert eit kvarter før det var annonsert? Best å vere på hugget. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) No har brukeren min på billettservice logga seg ut to gonger allereie, er det noko eg kan gjere for å forhindre det? EDIT: Nokon som veit kva som er maksimalt antal brukerar på eit arrangement på beilletservice? Endret 4. februar 2008 av Bonnskij Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nope... Du kan refreshe litt.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tipper det sitter en hel gjeng folk klare nå som bare er ute etter å selge billettene igjen til x4 den originale prisen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Garantert. Finn.no og QXL kommer vel til å oversvømmes allerede i dag ... Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tipper det sitter en hel gjeng folk klare nå som bare er ute etter å selge billettene igjen til x4 den originale prisen Jupp! tjente inn hele turen i fjor med å selge billeter ^^ Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hater sånne som deg Jeg vet jeg og egentlig. men det er en brutal verden vettu Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Yupp. Selg gjerne videre, men kun for originalprisen!!! Edit: Kan alle gå ut av billettservice.no i en halvtimes tid? Endret 4. februar 2008 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Faen da, kommer jo ikke engang inn på Metallica-siden samme hvor mye jeg prøver. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei no utløp min forespørsel og, og eg kjem meg ikkje inn att Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ikke jeg heller, kommer bare den kapasitet meldingen Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som vet om det går å reservere 3 billetter via telefon og bare plukke opp 2? eller 1? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det går fint.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tviler, siden du får et referansenummer for hele ordren. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da virker det som om salget er i gang... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så vi må nå bare prøve å prøve å komme inn til det går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg