larseer83 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Slett ikke sjalu. Synes bare det er litt urettferdig overfor de andre som betaler 60 dollar i året og fikk forminsket sjangsene sine. HERREGUUUD! ALLE som er medlem av klubben får jo kjøpt billetter (hvis de rakk det, eller hvis de ønsket det) Har da vel ingenting med mitt kjøp å gjøre! Du er jo helt på bærtur mann! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Kan jeg betale med Visa Electron? Nei, det kan du ikkje. Kun Visa Classic/Extra/Gold (dei med kortnummer) og mastercard/diners. Endret 3. februar 2008 av Elensar Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Seljast det billettar på postkontora i morgon som ved andre vanlege arrangement? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Men hvordan blir det over TLF da? Må jeg betale via kort der også? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmm.. Ett spørsmål til. Er lenge siden jeg har bestillt noe over nettet fra Norge, så må bare spørre. Sånn "kode 22" er borte, sant? De spør vel bare om inngangskode/personlig kode og koden fra nettbank-"generatoren"..? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Frå Billettservice.no Billetter kan bestilles på telefonnummer 815 33 133. Billettene kan også betales her ved å bruke et kredittkort, de blir da sendt til oppgitt adresse.Billetter som er reservert på telefon, må hentes på et av våre utsalgssteder, normalt innen tre dager. Billettene betales ved henting. Billetter kan også kjøpes direkte på våre utsalgssteder, hovedsakelig Postkontor. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ok, superviktig spørsmål: Kan man kjøpe/reservere billetter via telefon? Dette forstår jeg ikke helt. EDIT: Ok, svar sto i forrige post Endret 3. februar 2008 av Erik B. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Slett ikke sjalu. Synes bare det er litt urettferdig overfor de andre som betaler 60 dollar i året og fikk forminsket sjangsene sine. HERREGUUUD! ALLE som er medlem av klubben får jo kjøpt billetter (hvis de rakk det, eller hvis de ønsket det) Har da vel ingenting med mitt kjøp å gjøre! Du er jo helt på bærtur mann! OK, så sier vi det. Jeg gidder ikke å bruke mer krefter på dette. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Billettene som medlemmene av MetClub har tilgang på å forhåndsbestille er da ikke kvotert? Alle som er medlem av MetClub har mulighet til å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 trur folket her at det vil bli problemer om billetter blir bestillt kl.9 i morgo tidleg? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) trur folket her at det vil bli problemer om billetter blir bestillt kl.9 i morgo tidleg? Sist gang jeg kjøpte billetter til Metallica (altså når de skulle på valle hovin), var billettservice veldig treigt fordi det var så mange der samtidig Endret 4. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) trur folket her at det vil bli problemer om billetter blir bestillt kl.9 i morgo tidleg? Sist gang jeg kjøpte billetter til Metallica (altså når de skulle på valle hovin), var billettservice veldig treigt fordi det var så mange der samtidig huff, blir nervøs om eg får tak i billetter eg no Endret 4. februar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det blir ikke problemfritt! Legger meg nuh.. Lykke til imorra folkens, haha.. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg bor 6 timer unna bergen og har _veldig_ Lyst til å dra.. Jeg er bare 16 og fikk egentlig ikke lov, men jeg fikk overtalt mamma, men pappa var det litt værre med.. Men han skal kjøpe billetter for meg i morgen så regner med at jeg får lov Får håpe han greier å kjøpe før det blir utsolgt da..! Endret 4. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg bor 6 timer unna bergen og har _veldig_ Lyst til å dra.. Jeg er bare 16 og fikk egentlig ikke lov, men jeg fikk overtalt mamma, men pappa var det litt værre med.. Men han skal kjøpe billetter for meg i morgen så regner med at jeg får lov Får håpe han greier å kjøpe før det blir utsolgt da..! Ja du bør få med deg dette :D Endret 4. februar 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hmm.. Ett spørsmål til. Er lenge siden jeg har bestillt noe over nettet fra Norge, så må bare spørre. Sånn "kode 22" er borte, sant? De spør vel bare om inngangskode/personlig kode og koden fra nettbank-"generatoren"..? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er ikke helt sikker på hva du mener. Det du trenger er et kort med 16 siffer på fremsiden av kortet, slik som dette. Har du ikke dette, fungerer det ikke. Hvis du har det, så skal du oppgi sifrene på kortet, utløpsdato og en tresifret kode på baksiden av kortet ditt. På noen kort trenger du også en kode du har valgt utenom. Men nettbank-generatoren og slikt har ingenting med dette å gjøre. Altså: Koden på baksiden av kortet 16 siffer og utløpsdato på fremsiden av kortet: Lenke til kommentar
steininho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Pokker altså, sitter på jobb nå og er pissenervøs for å gå glipp av billetter til konserten... Nesten fristende å bare stikke bort på postkontoret og vente på at de skal åpne Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det blir spennende å se hvor raskt billettene blir revet vekk... METALLICA ftw Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ekje lenge til det begynner no! Lukke til alle saman! (Eg har forresten rigga meg til på dataen allereie, i fjor var det kø for å komme inn på billettservice, i år skal eg vere først ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg