tobbelobb Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei Nå har jeg bestillt en soundmagus x-1502 og lurte på å kjøpe to Resonant Engineering RE10 subber å sitte disse i båndpasskasse koble i 2ohm da gir forsterkeren ca 450w rms per element, er det en god løsning??? På forhand takk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, det er en grei løsning. Selv om disse elementene fotjener en "penere" forsterker Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ja, det er en grei løsning. Selv om disse elementene fotjener en "penere" forsterker Penere??? mer guff, eller neon og chrome osv??? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 En forsterker som spiller mer "hifi" enn typisk bilstereo for å si det på den måten. Fornøyd tror jeg du blir uansett Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 En forsterker som spiller mer "hifi" enn typisk bilstereo for å si det på den måten. Fornøyd tror jeg du blir uansett Oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå