lokeland Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg prøver å pakke ut en god del filer (til sammen nesten 5gb) i 7zip, men får feilen "Can not output file". Hvorfor det? Hva er problemet, og hvordan løser jeg det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke plass? Ikke skrivetilgang i mappa? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Har 6,5gb ledig plass, så da har jeg ca. 1,5gb margin. Skriverettigheter til mappa har jeg også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skjer det uansett hva du koprimerer det som? (7z, rar, tar) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) FAT32 filsystem? NTFS brukes! PepsiCo: Skal pakke ut! Fra en 7z-fil. Finnes det er annet gratis zip-program (helst portabelt) som kan pakke ut 7z-filer? Sliter også med å pakke ut enkelte filer av gangen. Merker jeg f.eks. et par filer og pakker ut så prøver 7zip å pakke ut alt. Fikk løst det! =) Men takk for hjelpen. Endret 1. februar 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du må ha det dobbelte av plass ledig. Det blir pakket til en tempmappe så kopieres den ferdige zipfila dit den skal, så slettes tempfilene. Dette medfører at du har bruk for dobbelt så stor plass. jstrandl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå