probin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen her som vet om en Bærbar pc til 7-8 tusen kr?. Pcen skal bli brukt til å spille World of Warcraft på og Pcen bør klare World of Warcraft helt glatt noen som har noen fine forslag? takk på forhånd Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hjelper litt om du legger til noen fler kriterier, men denne er helt sikkert verd å sjekke. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....85&cid=5546 Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 det er vel ikke så mange fler kriterier som skal til. men kan vel kanskje at det bør være 2gig ram på den og et grafikkort som gir spillet en helt grei FPS (som holder seg stabilt).. kameraten min som skal shoppe, og han sier at han bare skal bruke den til wow men takk Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Okej (: maskinen bør være et godt alternativ, leveres med vista, så kanskje værd å vurdere å installere xp om han skal spille på den. Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Den så jo suveren ut .. Om jeg kjøper den på elprice, får jeg spurt om jeg kan få den på XP isteden for da?.. eller er det noe jeg må fikse selv? tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå