Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det ser ut til at vi her i Europa må belage oss på å vente ennå lenger enn først antatt på Rock Band. Q2 betyr at vi kanskje ikke får Rock Band her før i juni, noe som er temmelig dritt, da dette er det ene spillet i 2008 jeg virkelig venter på. De gode nyhetene, for de der ute som kun har Wii, er jo at spillet nå også har blitt bekreftet til å komme ut på Wii. Electronic Arts confirmed today that gamers who currently find themselves without a copy of Rock Band, due to either console allegiance or geography, finally have hope. The European market is scheduled to get the game in some form within the first quarter of EA's financial year, which translates to an April to June 2008 time frame. Execs said that the title would ship in the region "across all SKUs." In addition to the European release of both the PlayStation 3 and Xbox 360 versions, a Wii version of Rock Band has been finally confirmed. While such a product has been discussed by EA and Harmonix in the past, official word that it should ship this year hadn't yet come. http://kotaku.com/351406/rock-band-confirm...uropean-release Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det ser ut til at vi her i Europa må belage oss på å vente ennå lenger enn først antatt på Rock Band. Q2 betyr at vi kanskje ikke får Rock Band her før i juni, noe som er temmelig dritt, da dette er det ene spillet i 2008 jeg virkelig venter på.De gode nyhetene, for de der ute som kun har Wii, er jo at spillet nå også har blitt bekreftet til å komme ut på Wii. Electronic Arts confirmed today that gamers who currently find themselves without a copy of Rock Band, due to either console allegiance or geography, finally have hope. The European market is scheduled to get the game in some form within the first quarter of EA's financial year, which translates to an April to June 2008 time frame. Execs said that the title would ship in the region "across all SKUs." In addition to the European release of both the PlayStation 3 and Xbox 360 versions, a Wii version of Rock Band has been finally confirmed. While such a product has been discussed by EA and Harmonix in the past, official word that it should ship this year hadn't yet come. http://kotaku.com/351406/rock-band-confirm...uropean-release Faen!!! Nå er jeg drittlei hele greia Har gleda meg så sinnsykt til dette spillet, når det ble utsatt første gang var det vanskelig å svelge - nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Hva har vi europeere gjort for å fortjene systematisk, og hensynsløs "voldtekt" og bli kødda med så utrolig ofte..? Faen! Endret 1. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Synes det er meget dårlig av EA å prioritere USA så kraftig som de gjør. Har de leveringsproblemer på instrumentene burde de utsatt spillet i hele verden til de kan slippe det overalt samtidig. Interessen min har hvert fall dalt litt etter alle utsettelsene. Nå er jeg faktisk fristet til å bare laste det ned piratkopiert når det slippes i Europa og bruke GH-gitaren, på pur faen. Så får jeg heller kjøpe trommene når de selges separat. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ja, dette begynner å bli skikkelig veikt av dem. Virker nesten som om dem ønsker å mette markedet mest mulig i US of A før dem i det hele tatt snur nesen over dammen. Ser flere likheter med bissniss-modellen til Sony her; "Bare drit i Europa enn så lenge, dem kjøper det uansett når vi gidder å bry oss med det markedet." En artikkel fra VG om saken: «Rock Band» utsatt Endret 2. februar 2008 av Claw Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og jeg som skulle starte band Jaja, vi får vel ihvertfall ikke defekte gitarer som de i Amerika. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 begynner å miste interessen nå azz! *sitte å spille donkey konga til gamecube...TROMMER!!!!!* Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 *sitte å spille donkey konga til gamecube...TROMMER!!!!!* Blir liksom ikke helt det samme, kanskje. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I knuw men omfg har venta så lenge på å spille de fordømte trommene! GH3 holder ikke lxm, its no fun når jeg veit at et bedre spill finnes på den andre siden av Atlantern... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor i svingende skulle Sony lansere det i Europa på nåværende tidspunkt? De koster mye penger å lansere spillene ut i butikkene over hele europa, og når dem ikke har nok instrumenter blir det jo helt meningsløst i et økonomisk perspektiv. "Jaaaa la oss bruke penger på å sende ut 2 rock band spill til alle spillbutikker i hele europa !!" Vet at dem ikke sender direkte til butikkene osv, men per i dag er det garantert mer lønnsomt å selge de få spillene de har i USA.. istedenfor å eksportere til europa. Produsentene hadde ikke regna med den syke populariteten, SLIKT SKJER, man kan ikke trylle frem ekstra fabrikker for produksjon av utstyret. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har hatt spillet i en ukes tid nå (ps2), og det er ikke SÅ utrolig spennende, er veldig likt GH3, men med trommer og mic i tillegg. Jeg bruker singstar mic, GH gitarer, og trommer kjøpt på ebay. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kjipt Vil spille trommer!! Dem sier jo at du faktisk lærer å spille trommer via spillet. Noe som jeg synes virker skikkelig kult! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skaffer ikke dette spillet, grunner har jeg mangen av: Altfor dyrt, har bare pcelskere og grafikkpchorer venner som hater konsoller, holder nok med GH2 som jeg synes er bedre enn GH3, å treffe notene er værre på GH3 enn GH2 og sist ikke minst viktigste grunnen det ser kjedeligt ut.... Endret 5. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor i svingende skulle Sony lansere det i Europa på nåværende tidspunkt? De koster mye penger å lansere spillene ut i butikkene over hele europa, og når dem ikke har nok instrumenter blir det jo helt meningsløst i et økonomisk perspektiv. "Jaaaa la oss bruke penger på å sende ut 2 rock band spill til alle spillbutikker i hele europa !!" Jeg vil gjerne vite hvorfor Sony skulle gjort noe som helst på Rock Band-fronten Men jeg ser poenget ditt, og har også kommentert dette i tidligere tråder vedr. Rock Band - EA vil nok ønske å ha svært god tilgjengelighet på Rock Band i USA før de tar å lanserer det i resten av verden... men det gjør ikke ventetiden mindre kjedelig. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skaffer ikke dette spillet, grunner har jeg mangen av:Altfor dyrt, har bare pcelskere og grafikkpchorer venner som hater konsoller, holder nok med GH2 som jeg synes er bedre enn GH3, å treffe notene er værre på GH3 enn GH2 og sist ikke minst viktigste grunnen det ser kjedeligt ut.... GH custom, som lages fra GH2 er mye bedre da... fett å spille de sangene DU ønsker Lenke til kommentar
hercem Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Dette var en dårlig nyhet for jeg venter noe fryktelig på spillet. Får håpe det underveis kommer en glad nyhet om trådløse kontrollere. Endret 5. februar 2008 av hercem Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Synes det er meget dårlig av EA å prioritere USA så kraftig som de gjør. Har de leveringsproblemer på instrumentene burde de utsatt spillet i hele verden til de kan slippe det overalt samtidig. Interessen min har hvert fall dalt litt etter alle utsettelsene. Nå er jeg faktisk fristet til å bare laste det ned piratkopiert når det slippes i Europa og bruke GH-gitaren, på pur faen. Så får jeg heller kjøpe trommene når de selges separat. EA gjør det de må gjøre, tjene penger så fort de kan. Det er ikke en veldedig organisasjon, så de oppfører seg slik alle andre aksjeselskap gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå