se# Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hei, jeg er på jakt etter en SFF PC som er relativt stille. Noen som har erfaring med Antec NSK1380? Skal ikke ha all verdens hardware i den, sannsynligvis et hovedkort med integrert video, en E8_00 prosessor, to GB RAM, en 2.5" disk, og muligens et optisk drev er alt som skal inn. Også interessert i råd om passende hovedkort, dvs micro ATX, innbygd grafikkkontroller og passiv kjøling. Endret 1. februar 2008 av se# Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har dette selv, det tar minimalt med plass og relativt stillegående. Du har kun 6cm klaring til cpu-kjøleren, min stock-kjøler fra AMD støyer litt mye, men uten om det så er maskina stillegående. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Takk for svar. Hva slags prosessor og hovedkort kjører du? Har som sagt tenkt å gå for intel, men likevel interessant å høre hva du har valgt. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har ett ASUS M2A-VM HDMI kombinert med en AMD A64 X2 5000+ (65nm) som fungerer veldig fint til video, lett spilling samt normal bruk. Skal kjøpe meg ett ATI Radeon HD 2600/3650 slik at jeg kan spille av Full-HD enkelt, samt bedre grafikk på spill. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå