Sewero Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er en gutt på 16 som trenger ett trenings oppsett som går på styrke, altså armene primært. Trener nå bare 2 dager i uka men skal så snart jeg får ett oppsett trene 3 ganger ca hver uke, 2 dager spinning og 1 dag styrke. Takk for alle forslag. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 du blir ikke sterk av å ha muskler på armene. skal du være sterk må du trene baseøvelser å bygge generell styrke i kroppen. mitt forslag: tren Markløft, knebøy, benkpress, militærpress, dips og nedtrekk 2-3 ganger i uka. 8-12 reps i 3-4 serier. så kan du spe på med ekstra armtrening imellom om du ønsker dette. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Trener du med fokus på bein, bryst, rygg osv (baseøvelser) vil armene dine automatisk vokse i takt med treningen. Trener du bare armene vil du ikke komme noen vei. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Da kan jeg like godt fortsette som jeg gjør nå. Takk for alle innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå