Gå til innhold

Poppis: strikk rundt anklene.

Skurupu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hender jeg bruker det, for å slippe å subbe med buksa i bakken (når det er bløtt ute og jeg går med Vans-greier for eksempel). Det er dessuten behagelig å ha buksa litt stram nederst. Ikke misforstå, jeg er hverken jålete eller soss. Faktisk så driter jeg uhorvelig langt i hvordan det ser ut, dumt eller ei.

Det på bildet så dog svært dumt ut, og ubehagelig. Eksempel på noen som overdriver bare fordi det er "in". :no:

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik,

Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse :) Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans

xD

Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. ;)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik,

Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse :) Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans

xD

Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. ;)

Mange som sier det, "bruker bare strikk for ikke å subbe den i bakken". Men hvorfor kjøper man ikke bare bukser som faktisk passer da? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...