Carl M Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det må være feil... må være n1... ett strikk, to strikk, ikke to strikker... Powerfail™ 2k8 Carl Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det må være feil... Sorry, gutt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jaja sier jeg bare. Er vel ikke lenge til vi ser en flom av folk med dårlig blodsirkulasjon i føttene pga strikkbruk. Noen må vel også amputere fra ankelen og ned fordi foten har blitt følelsesløs. MOAHAHAH Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som har bilder? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis det skulle vært "flere strikk", måtte ordet "strikk" være et intetkjønnsord. Altså, "et strikk, strikket, flere strikk, strikkene". Er nok hankjønn! Strikker! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som har bilder? Link Gå inn på linken denne Mikachu har lagt ved i linken ovenfor. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det ser 100% latterlig ut Tingen er å kjøpe bukser som faktisk passer, både i lengde og bredde. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det hender jeg bruker det, for å slippe å subbe med buksa i bakken (når det er bløtt ute og jeg går med Vans-greier for eksempel). Det er dessuten behagelig å ha buksa litt stram nederst. Ikke misforstå, jeg er hverken jålete eller soss. Faktisk så driter jeg uhorvelig langt i hvordan det ser ut, dumt eller ei. Det på bildet så dog svært dumt ut, og ubehagelig. Eksempel på noen som overdriver bare fordi det er "in". Endret 1. februar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Snikpellik, Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Slike strikker nederst i buksene er jo veldig praktiske hvis man har magesyke med tilhørende løs avføring. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sykkelklyper kan evt. gjøre samme nytten. Og det ser jo tross alt ikke verre ut det heller (selv om sykkelklyper er noe av det teiteste man overhodet kan feste til kroppen). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Håper flest mulig surrer strikkene for stramt og får koldbrann. Endret 2. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det må være feil... må være n1... ett strikk, to strikk, ikke to strikker... http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Ordboka wins by default. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Snikpellik,Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans xD Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. Endret 2. februar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva med og kjøpe en kortere en? slipper og subbe da og. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Snikpellik,Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans xD Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. Mange som sier det, "bruker bare strikk for ikke å subbe den i bakken". Men hvorfor kjøper man ikke bare bukser som faktisk passer da? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ... å i tillegg ikke se ut som ***** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå