Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har i det siste sett veldig mange som strammer buksen nederst på leggen ved å ta strikk rundt den oppbrettbare nederste delen av buksebeinet. Jeg må bare få understreke at dette er noe av det teiteste jeg har sett på gud veit hvor lenge. Hvorfor i svarte svingene gjør folk dette? Endret 2. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Kampen mot AIDS. hva er kilden din for denne informasjonen? til trådstarter: se også denne tråden med linker til, ja, to andre tråder om samme tema Endret 1. februar 2008 av Spr0cket Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gult armbånd = kreft. Da må strikk være om AIDS. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Enig med trådstarter. Det ser forbanna idiotisk ut. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Enig, blir forbanna når jeg ser folk gå med det, og det er like ille å gå med sokkene utenfor buksa... det heter strikk, ikke strikker.. Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette var litt inn på 80 tallet også..er vel bare deler av moten osm kommer igjen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 det heter strikk, ikke strikker.. Da har du ikke sett de ekstra tøffe folka med både to og tre strikker rundt hvert buksebein. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jepp, hjelper ikke når dem har en rosa bjørn borg pysj og lilla genser, ser så homsete ut at det ligner ingenting, har ikke noe imot og se homsete ut, så lenge man er homse da såklart.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det ser ikke særlig godt ut, akkurat. Homsete er for gæli å kalle det, for de homofiles del (om man først skal bruke homostereotypen Yngve Freiholt for å illustrere det, ville vedkommende vært for opptatt av utseendet til å utsette seg for noe slikt). I stil med en såkalt "Flash mob", foreslår jeg en terroraksjon mot de verste områdene. Bevæpnet med saks, naturligvis. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trudde det var bare jeg som syns det ser jævli teit ut jeg.. bra det er flere her, no så idiotisk.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 det heter strikk, ikke strikker.. Da har du ikke sett de ekstra tøffe folka med både to og tre strikker rundt hvert buksebein. Sorry gutt, det heter 1 strikk, flere strikk... ikke strikker... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 3 strikk har jeg aldri hørt før, har alltid sagt strikker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sorry gutt, det heter 1 strikk, flere strikk... ikke strikker... Strikk. Huff da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Å kalle det homsete blir litt feil, da homofile ofte bryr seg om hvordan man ser ut. Så hvorfor skulle de gå med noe som er så styggt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Femy blir et bedre ord da. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sorry gutt, det heter 1 strikk, flere strikk... ikke strikker... Strikk. Huff da. Var ikke noe bøyning der... Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 trykk på oversikt over grammatiske koder Lenke til kommentar
Tjaldr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg personlig pleier å snurre en par, tre runder med piggtråd rundt ankelen... Syns det ser litt bedre ut en strikk... Og har jeg ikke piggtråd så går det enten i gul DHL- teip, eller strips... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det må være feil... må være n1... ett strikk, to strikk, ikke to strikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå