gard. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Scar Symmetry. Nyeste plata er jævla diggbar. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bandet mitt er nokså In Flames-inspirert, Mecalimb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) "Litt" hardere anbefalinger.. som er helt ville For de ekta metallgutta! All Shall Perish The Black Dahlia Murder From The Shallows Suicide Silence Job For A Cowboy Postmortem Promises Winds Of Plague Waking The Cadaver Abominable Putridity Annotations Of An Autopsy Endret 12. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vet ikke om noen har nevnt det før men Raintime skal gå under melodic death metal. Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 In flames har tapt seg kraftig etter Clayman. Er litt enig og litt uenig. Jeg vil si at Come Clarity er ett ganske metalpreget album. Selv er Colony og Clayman favorittene. Men Reroute to Remain har noen fine/bra sanger; Metaphor, System osv. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Wintersun... Det må høres Støttes. Er vel kanskje mange som vil være uenig i å kalle det melodic death, men deres ene selvtitulerte album bør absolutt høres uansett. På tide at de får ut Time snart. Kommer ikke før i 2009 Kalmah, wintersun, nother og dark tranquillity anbefales Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Wintersun har en megalåt, Beyond The Dark Sun, har ikke hørt så mye mere dessverre. :\ Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg anbefaler Eagles Of Death Metal Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Anbefaler også å gå tilbake til røttene til melodic death metal. Det er virkelig der godbitene ligger. Kjemisk fri for pinglegrowling, nu-metal og full av skikkelige tekster. Tekster som er kryptiske og ikke inneholder de jævla "stakkars meg jeg møter motgang"-temaet. Tittelsporet er helt jævlig bra. Hvis du liker dette anbefaler jeg også Necroticism - Descanting the Insalubrious skiva av samme band. Endelig en som har skjønt det Anbefaler trådstarter som sagt å kikke på Dark Tranquillity, At The Gates, Soilwork og de to første Opeth-albumene (Orchid og Morningrise) minner faktisk litt om Subterranean (syns nå jeg i hvertfall). Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Soilwork er jo konge, da. De har jo noe hardt fra skivene Chainheart Machine og Steel Bath Suicide. Lenke til kommentar
meli Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 http://www.myspace.com/lachesis13 det er en god fransk Melodic Death Metal band !! ^^ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Fant nylig ut om bandet Mors Principium Est. Finsk melo death på sitt beste. Anbefaler spesielt låta Pure fra albumet The Unborn. Endret 14. juni 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Soilwork er jo konge, da. De har jo noe hardt fra skivene Chainheart Machine og Steel Bath Suicide. enig. Soilwork er konge... Figure Number Five er hel rått!! de andre albumene er også gode ! liker man In Flames, så er sjansene store for att Soilwork faller i smak Endret 14. juni 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Archeon ser ikke ut til å være nevnt. Killswitch Engage er kanskje mer metalcore, men fortsatt jævlig bra. Er enig i at hvis du liker In Flames, så liker du Sonic Syndicate, Soilwork og Dark Tranquillity Var på DT konsert, med SS som support, det var nice Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) The Project Hate MCMXCIX Wiki Mypace Personlig har jeg bare hørt det nyeste albumet deres, In Hora Mortis Nostræ, men det er dritbra. Det jeg liker spesielt godt med bandet er at de har en ekstremt velfungerende blanding av mannlig growling og kvinnelig clean-vokal. Endret 15. juni 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå