Gjest ronkeronk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg lurer på hvor ofte det er normalt å ronke. Har en mistanke om at jeg kanskje begynner å bli avhengig . Vil ikke si hvor ofte jeg ronker før jeg har fått noen svar her. En annen ting: Jeg liker best å ronke uten å dra huden helt bak hodet. Er dette uvanlig? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hver dag er vanlig. Fra man er 9 til ca. 21, så er flere ganger om dagen vanlig. Etter man har passert "et-par-og-tjue" år, så minsker trangen av seg selv. (Teit.) Jeg gjør det vanligvis uten å ta forhuden over hodet, men kan like gjerne gjøre det med også. Det er en smakssak. Jeg har inntrykket av at alle gjør det med forhuden. Som var på spørsmålet, det er ikke unormalt sånn som du gjør det. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trur nok det er forskjellig fra alder og hvilken perioden man er i livet.. Er man 10-20 gjør man det så ofte man kan.. Er man i forhold blir det naturligvis sjeldnere. Noen runker oftere enn andre. Jeg trur de fleste gutter er mer eller mindre "avhengig" av å runke.. Runker man for sjelden risikerer man å få utløsning når man sover og det er ikke alltid like morsomt.. Om du er avhengig så finner du det ut når du ligger sammen med ei jente.. Mens du kjører på er alt du tenker på hvor godt det blir å ta en runk etterpå.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg runker sjeldent, 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 da jeg var 14,15,16 jørka jeg ca 2 eller 3 ganger om dagen. skippet til og med tidlig hjem fra prøver pga læreren er litt hott så vanskelig og konse men benn i buksa. men men, det er vell vanlig slikt.. nå i senere tid (snart 18) er det vel ca 5-6 ganger i uke eller noe, kommer ann på om p0r filmene som lastes ned er noe turn on eller bare fjas har det også slik at jeg har aldri slitt med trang forhud som mange av mine venner så her i gården går alt helt ned, HELT NED!! . men om du ikke får den ned over hode i det hele tatt bør du vurdere en tur til lege gutt. har sev venner som har kuttet streng og "utvidet" skinn av denne grunn. så ikke være flau(lett og si fro meg da, som ikke må til legen. men stå på. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg runker sjeldent, 1-2 ganger i uka. Hvorfor det??? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Runker hele tida, selv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå har jeg ikke runka på 2 uker eller noe slikt. Gidder liksom bare ikke, føler ikke for det heller. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Runker ganske ofte jeg. Hvorfor bry seg om hva som er normalt? Så lenge penisen ikke faller av så går det nok greit. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå har jeg ikke runka på 2 uker eller noe slikt.Gidder liksom bare ikke, føler ikke for det heller. Slike perioder har jeg også. Holdt meg i 2 månder når eg var 15 år, hadde ikke dame eller noe. Følte ikke bare for det. Så en kveld når jeg ikke fikk sove, så tok jeg meg en kjappis... Ble lenge før neste "periode" kom, for og si det slik ^^ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Det er jo ganske normalt å runke da.. Naturens Under.. Når jeg er syk runker jeg noen ganger 11 ganger om dagen.. Men jeg tar ikke forhuden tilbake.. xDDu er ikke på en måte avhengig du bare får lysten å runke når du er kåt eller tent ellr noe lignende... Men kan jeg spørre om noe.. Før da jeg runka og da jeg sæda.. Da bare rant det over.. Men nå spruter det som F! Hva er grunnen til at jeg plutselig spruter?? Endret 3. februar 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har dame men vi tar det rolig, blir nok en stund før vi gjør det. Vil bli godt kjent med henne først. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Knotten07: Kan vel ha noe med at du har blitt eldre, og at produksjonen av sæd har økt litt. Evt at du kanskje runker litt sjeldnere enn før, eller noe? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Varierer veldig til meg. Noen ganger runker jeg ikke på en hel uke, noen ganger runker jeg 3-4 gang hver dagen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mitt råd til OP: Drit i hva som er normalt, så lenge du koser deg, og ikke skader deg selv eller andre. 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I de første åra jeg begynte å runke holdt jeg veldig ivrig på, med 2-3 ganger om dagen, men etter noen år gidder jeg ikke å være like aktiv. 2-3 ganger i uke nå kanskje. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 1-2-3-4-5 ganger om dagen fra du er 12-20 år ... sånn circa? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Knotten07: Kan vel ha noe med at du har blitt eldre, og at produksjonen av sæd har økt litt. Evt at du kanskje runker litt sjeldnere enn før, eller noe? Okei. Ja har vell begynt å runke sjeldnere.. xD Takk for svar.. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da vi hadde besøk av en lege i klassen, sa han at det var normalt å runke så ofte du bare orket, og du syns det var godt. Når det begynte å gjøre vondt, og det ikke var så godt lenger så burde du ikke gjøre det! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jonas_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg har en del spørsmål? er man avhengige av ronke hvis man kan ikke slutte? er man skadet seg hvis man for ganske smerte i muskle speielt i beina og i penisen når man tyser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg