HerrGhost Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sony hører på betatesterene sine som har Home: Has there ever been a more anticipated downloadable content piece than Home? It seems as though everyone and their mother is waiting for Home to finally be released to the general public. At least the wait is appearing to be for good reasons as Home has undergone several changes since its first announcement. As the Beta users continue to find issues and room for improvement, their suggestions did not fall on deaf ears as Sony has made some clear enhancements and improvements to Home. Entrance points to such areas as the Bowling Alley or Theatre have been completely revamped in order to make them more recognizable to users. The Theatre itself has also been dropped down to the ground level as Beta users complained that the 12 second walk felt to initially get to the Theatre was far too long. There will also apparently be eight to nine different apartments available to you at launch however premium apartment pricing has yet to be released. You’ll also be able to bring your virtual self onto a balcony in order to enjoy the scenery outside of your bachelor pad. One of the premium rooms that will be made available is the Norwegian Lodge. This is a large wooden cabin that is much bigger than your standard apartment. It was mentioned that all of the current apartments are based in a realistic geographical location, however, apartments such as in the clouds and the like are potentially a possibility depending on user demand. There have been no signs of a delay for Home and it is still on track for its Spring 2008 release. So we only have a little bit more time to wait. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spring 2008 :O? Hvilke måneder vil de si? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spring 2008 :O? Hvilke måneder vil de si? Forvent Home Q3, har ikke noe tro på Q2(som da blir våren). Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet hva spring er, men jeg lurer liksom på hvem måneder de mener i "Spring" eller "Q2" liksom er ikke god med måneder og slik xD Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet hva spring er, men jeg lurer liksom på hvem måneder de mener i "Spring" eller "Q2" liksom er ikke god med måneder og slik xD Q1 = Januar, Februar, Mars Q2 = April, Mai, Juni Q3 = Juli, August, September Q4 = Oktober, November, Desember Tror det er slik Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis Q2 er April, Mai og Juni er det vel ikke så usannsynlig at det kommer ut da. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Nye bilder: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=121757 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet hva spring er, men jeg lurer liksom på hvem måneder de mener i "Spring" eller "Q2" liksom er ikke god med måneder og slik xD Q1 = Januar, Februar, Mars Q2 = April, Mai, Juni Q3 = Juli, August, September Q4 = Oktober, November, Desember Tror det er slik Tusen hjertlig ! Da lærte jeg noe som jeg ikke har giddi og googla etter Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er home? Tja.. hadde du søkt her på forumet, google eller youtube så hadde du fått opp hundrevis av svar - sjekk ut denne videoen som forklarer det meste: http://youtube.com/watch?v=8ZY2vwlh5-g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå