Gå til innhold

Fremkalling for utstilling!?

Anbefalte innlegg

Beklager hvis denne blir postet på feil plass, men jeg vet faktisk ikke helt hvor et slikt spørsmål bør postes. Jeg håper allikevel noen av dere kan hjelpe meg.

Onkelen til min kjære skal ha en utstilling i Nittedal om ikke så altfor lenge. Han har blandt annet jobbet for National Geographics, og jeg fikk det store oppdraget å finne noen som kunne få bildene opp i størrelse i tilfredsstillende kvalitet/resultat. Jeg er derfor på jakt etter noen som kan ta en slik jobb og som er kjent for kvalitet i sitt arbeide. Størrelsen på bildene og antall bilder er foreløpig ukjent, og selvom det er bilder tatt for endel år siden, tror jeg at alle er blitt digitalisert (tror!) :roll:

Denne person eller butikk bør fortrinnsvis bo i området Oslo - Nittedal, sånn cirka en times kjøring fra Nittedal er å foretrekke, men grensen er tøyelig.

Setter pris på alle tips og råd her, gjerne også telefon nr eller websider. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hvor stort vi snakker da, men er det veldig stort sp kansje Interfoto kan hjelpe deg?

De tilbyr så vidt jeg vet høykvalitets utprint i 1.5m dybde og så vidt jeg vet er max lengde så lenge rullen i printeren rekker :)

Har sett noen utprinter gjort med skriverne dems i live, det blir syk syk kvalitet.

Lenke til kommentar
Spørs hvor stort vi snakker da, men er det veldig stort sp kansje Interfoto kan hjelpe deg?

De tilbyr så vidt jeg vet høykvalitets utprint i 1.5m dybde og så vidt jeg vet er max lengde så lenge rullen i printeren rekker :)

Har sett noen utprinter gjort med skriverne dems i live, det blir syk syk kvalitet.

Takker for svaret :)

Er det noen andre som har andre anbefalinger, eller er dette det beste (og eneste) forslaget? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...