Roug Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Prisen i norge på det 9800 gtx kortet? bortimot 6000kr? Trur jeg kommer til å bestille fra usa, med toll og MVA blir det jo billigere uansett Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Prisen i norge på det 9800 gtx kortet? bortimot 6000kr? Trur jeg kommer til å bestille fra usa, med toll og MVA blir det jo billigere uansett Billigere for de som det er fint å RMA skjermkort til USA, og liker dårligere retur vilkår Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Mener jeg har sett det bildet før.. Men da holdt dama på et Voodoo v5 6000.. Link Oh Oh Oh I HAS! Ikke samme tho men e en dårligere version ^^ Endret 12. februar 2008 av mc_a_person Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Prisen i norge på det 9800 gtx kortet? bortimot 6000kr? Trur jeg kommer til å bestille fra usa, med toll og MVA blir det jo billigere uansett Billigere for de som det er fint å RMA skjermkort til USA, og liker dårligere retur vilkår det er samma det, billigere å kjøpe uansett koster nok litt å sende dettilbake ja:P men derfor krysser man fingrene for at det ikke er noe galt med det Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jeg brukte 16K PÅ PC-en min som jeg kjøpte for snart et år siden og har tenkt å ha den et par år til. Kommer ikke til å kjøpe dette kortet (enda) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Blir 9800GTX så stort, må jeg nok fram med saga! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=178398 Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 S.h.i.t.P.o.k.k.e.r.I.H.æ.l.l.v.e.t.t.e.! Nå er jeg virkelig usikker på hva jeg skal gjøre på skjermkortfronten...orker jeg vente på et skjermkort fra NVidia som virkelig kan kalles flaggskip?! Virker nesten som om det smarteste er å kjøpe et par brukte Ultra kort og hive dem i et SLI oppsett. Har lite lyst til å bruke en teknologi som har vært så lenge, i en ny high end maskin idag. Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 -Over 700 thousand transvestites :!: Men ytelsen ser jo ut til å være merkelig svak på X2'en da, men er vel driverproblemer regner jeg med. Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Selv om ytelsen kanskje (etter ryktene å bedømme) var litt skuffende, så ser to PCB'r sveiset sammen unektelig rått ut...kombinert med 790i, så tror jeg kanskje dette blir løsningen for meg. Orker ikke vente på verken billigere DD3 med lavere latency eller 9800GTX. http://www.anandtech.com/tradeshows/showdo...?i=3250&p=7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå