El Netzor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Som topic sier lurer jeg på hva jeg kan få for pcen min ved salg. Specs : Hovedkort : ASRock AM2NF3-VSTA Prosessor : AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, 2210 MHz Ram : Kingston 1024mb 533Mhz (4200) DDR2 Non-ECC CL4, 240 pins Skjermkort : ATI Radeon 9250 (128mb) harddisk : IBM-DTLA-307030 (28,7gb totalt). DVD : PIONEER DVD-ROM DVD-117 Brenner : PLEXTOR CD-R PX-W2410A Nettverkskort : nVIDIA nForce3 250 (CK8S) - LAN Controller Realtek RTL8201CL/CP (Innebygd) USB : 4stk USB porter. Lydkort : Innebygd. Hva kan jeg få for dette? Regner med det er lurt å sette i en større harddisk før salg? El NetZor Endret 1. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ifølge Prisguiden så er ca prisen på HK, CPU, RAM og GPU - totalt 1400-1600. Det var jo heller ikke mye annet der som trekker opp prisen, for å si det sånn så da kan du tenke deg hva du kan få for den, om noen i det hele tatt vil bruke penger på den. Det var dessverre ikke noen kraftpakke det der Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Enig med cheeba. Ekke mye å hente ut fra den. Jeg ville vel ikke gitt noe mer enn max 1000kr. Egentlig ville jeg ikke kjøpt den for 500kr engang.. Da du faktisk kan hente disse delene på en miljøstasjon Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hei, beklager men jeg vet ikke helt hva Topicen kan være. Prøvde med noe annet nå.. Angående pcen. Den er altså verdt så lite.. Hadde håpt på en 2000,- visst jeg skaffet ny harddisk? (100gb eller noe sånt). Visst dere skulle ha solgt denne pcen, ville dere ha brukt tid på å finne en brukt harddisk or også selge? Eller ville dere ha solgt den som den er? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei, beklager men jeg vet ikke helt hva Topicen kan være. Prøvde med noe annet nå.. Angående pcen. Den er altså verdt så lite.. Hadde håpt på en 2000,- visst jeg skaffet ny harddisk? (100gb eller noe sånt). Visst dere skulle ha solgt denne pcen, ville dere ha brukt tid på å finne en brukt harddisk or også selge? Eller ville dere ha solgt den som den er? Tror ikke en 100gig disk drar opp prisen noe spesielt, da disse er ekstremt billige for tiden. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 S939 cpu dette? disse er jo litt ettertraktet, mulig du kan få litt for den. Ellers er det lite verdi i delene her... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er en AM2 cpu.... Jeg veit ærlig talt ikke om jeg ville tatt meg bryet med å selge den - den er ikke verdt stort - det er kun CPU som er nogenlunde brukandes - den koster rundt 500 ny - resten er med respekt å melde skrot...... Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ah, AM2 ja... da er det heller lite vits. Lag deg en linuxserver av det eller noe sånt.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Hehe, tenkte meg nesten at det ble for gammelt. Men visst jeg annonserer den kan det jo være noen som kjøper den. Kanskje jeg er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå