uranus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hva med rogn?? Er ikke det en bra "medisin" ?? :-? Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Funker nok ikke med piller på diabetes type 1 nei! Her må det sprøyter til. En hver kveld (i låret) og en i mageskinnet hver gang jeg spiser noe + må regulere saker og ting jævlig nøye, så jeg drikker desverre ikke Cola mer. Men, utenom det er det ikke så ille. Hele det første året smakte jeg ikke Cola en gang, jeg drakk bare Tab-Xtra. Og tro det eller ei, jeg klarer ikke drikke Cola lenger! Det er bare så søtt at det nesten blir en slags sukkerlake med bitter ettersmak. Nei, nå er Tab-X bedre Er faktisk ganske jævlig og holde seg våken på TG ol. uten noen overdreven sukkertilførsel da. Men har fått tak i noe skikkelig koffeinpiller i år Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg bruker noe som blir amfetamin når jeg får det i kroppen.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vel, kanskje litt Vita Biosa vil hjelpe?? hahaha Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vel, kanskje litt Vita Biosa vil hjelpe?? hahaha Til meg??? :-? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg bare tulla litt, så på en webside og så kom det noe greier med vita biosa der... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Holder meg til amfetaminen jeg.. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Nozinan, Voltaren, Paragin forte.. (Ikke medisin men, sei bærre æt å teinn på seg shøl i jackass-stunt e onnt..) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 D-vitaminer, smirinoff ice og rusbrus er den beste sammenhengen med "medisiner". Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 alkohol er utnen tvil den beste medisin, men, trokke d blir bra over lengre tid Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 SoW: Istedenfor å fly rundt i foruma og skryte av at du har tent på deg selv i wannabee Jackass stunt så bør du kanskje prøve å glemme det og aldri si det til noen igjen. Det er ikke akkurat noe jeg beundrer deg for i allefall. Når jeg ser nikket ditt så tenker jeg mer i baner av.. la meg se........... JÆVLA IDIOT SOM IKKE HAR SKJØNT BÆRET, FORBANNA HAMSTER. En meget klok man sa engang at man burde fjerne alle advarsler på ting for å få rensket ut noen av alle de teite folka som finnes på denne jord. Da vil jeg tro du hadde vært en gonner. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 SoW: Istedenfor å fly rundt i foruma og skryte av at du har tent på deg selv i wannabee Jackass stunt så bør du kanskje prøve å glemme det og aldri si det til noen igjen. Det er ikke akkurat noe jeg beundrer deg for i allefall. Når jeg ser nikket ditt så tenker jeg mer i baner av.. la meg se........... JÆVLA IDIOT SOM IKKE HAR SKJØNT BÆRET, FORBANNA HAMSTER. En meget klok man sa engang at man burde fjerne alle advarsler på ting for å få rensket ut noen av alle de teite folka som finnes på denne jord. Da vil jeg tro du hadde vært en gonner. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du kan faktisk bruke visdoms ord som en slags medisin på en måte. Man kan også bruke de derre nålene vettu. Jeg har aldri personlig prøvd dem, men høres litt "deilig" ut. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har skifte til McMat og utvanna McCola Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Er det noen som bruker Vita Biosa eller hva det heter her inne? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 zyrtec, nesespray,innhalator og øyedråper om våren og sommeren. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg bruker allergi-tabletter fordi narkotika ikke er så spesielt kult... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Finnes det medisiner mot å ikke gidde å gjøre lekser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå