Gå til innhold

Hva slags medisiner bruker du?

3PM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker nok ikke med piller på diabetes type 1 nei! Her må det sprøyter til. En hver kveld (i låret) og en i mageskinnet hver gang jeg spiser noe + må regulere saker og ting jævlig nøye, så jeg drikker desverre ikke Cola mer. Men, utenom det er det ikke så ille. Hele det første året smakte jeg ikke Cola en gang, jeg drakk bare Tab-Xtra. Og tro det eller ei, jeg klarer ikke drikke Cola lenger! Det er bare så søtt at det nesten blir en slags sukkerlake med bitter ettersmak. Nei, nå er Tab-X bedre :woot:

Er faktisk ganske jævlig og holde seg våken på TG ol. uten noen overdreven sukkertilførsel da. Men har fått tak i noe skikkelig koffeinpiller i år :D

Lenke til kommentar

SoW: Istedenfor å fly rundt i foruma og skryte av at du har tent på deg selv i wannabee Jackass stunt så bør du kanskje prøve å glemme det og aldri si det til noen igjen. Det er ikke akkurat noe jeg beundrer deg for i allefall. Når jeg ser nikket ditt så tenker jeg mer i baner av.. la meg se........... JÆVLA IDIOT SOM IKKE HAR SKJØNT BÆRET, FORBANNA HAMSTER.

En meget klok man sa engang at man burde fjerne alle advarsler på ting for å få rensket ut noen av alle de teite folka som finnes på denne jord. Da vil jeg tro du hadde vært en gonner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
SoW: Istedenfor å fly rundt i foruma og skryte av at du har tent på deg selv i wannabee Jackass stunt så bør du kanskje prøve å glemme det og aldri si det til noen igjen. Det er ikke akkurat noe jeg beundrer deg for i allefall. Når jeg ser nikket ditt så tenker jeg mer i baner av.. la meg se........... JÆVLA IDIOT SOM IKKE HAR SKJØNT BÆRET, FORBANNA HAMSTER.

En meget klok man sa engang at man burde fjerne alle advarsler på ting for å få rensket ut noen av alle de teite folka som finnes på denne jord. Da vil jeg tro du hadde vært en gonner.

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...