Gå til innhold

Hva slags medisiner bruker du?

3PM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har betenelse i foten og må ta sånn Pencilin 2 ganger om dagen. Ellers tar jeg C-vitaminer når jeg er forkjølet, hodepine tabletter når jeg får vondt i hodet og reisesyketabletter når jeg kjører bil.

Jeg har faktisk en historie om hodepinetablettene jeg tar:

På hodepinetablettene mine står det en stor E på. Jeg pleier alltid å ha en slik tablett, reisesyketabletter, penger osv. i lommeboken, som jeg har med meg overalt. Og så var det en dag jeg hadde fått litt forskjølelse og tok derfor en C-vitamintablett ut av lommeboken og svelgte den. Da jeg tok ut C-vitamintablette falt også en av hodepinetablettene ut. Jeg har så mange av de tablettene og gulvet var så skittent så jeg lot den bare ligge der. Så kom det en lærer forbi og så pillen på gulvet, plukket den opp og spurte om jeg viste hvem det var sin. Jeg svarte nei, og hun gikk inn til kontoret. Jeg stod der litt og vente og snart kom det en lærer ut så jeg kunne se inn til kontoret gjennom den åpne døren. Og der satt alle lærerne samlet rundt pillen mens de diskuterte heftig! Lurer på hva de trodde det var (E=ecstesy).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...