Batnobbit Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 The Machinist er jo ganske forvirrende da. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Såg en tegnefilm, som handlet om en gutt som sykler, den har veldig spesielle tegninger som overdriver masse og inneholder nesten ingen dialog. Historien har jeg aldri skjønt, men tittelen var Quintuples from elns. Noen som husker hva den heter, anbefaler i alle fall den hvis noen vet hva tittelen er. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hvis du liker anime burde du se Paprika, jeg skjønte i hvert fall ikke en dritt. Når jeg tenker meg om skjønner jeg lite av alle anime-filmene jeg har sett så. Sett både tekst og lyd på japansk så er du i mål! Paprika er koreansk. Nei den er Japansk. - http://www.imdb.com/title/tt0851578/ Kikket kjapt gjennom cast og crew lista, og jeg kunne ikke engang se et eneste Koreansk navn. Og alle tre produksjons selskapene er Japanske. Såg en tegnefilm, som handlet om en gutt som sykler, den har veldig spesielle tegninger som overdriver masse og inneholder nesten ingen dialog. Historien har jeg aldri skjønt, men tittelen var Quintuples from elns. Noen som husker hva den heter, anbefaler i alle fall den hvis noen vet hva tittelen er. The Triplets of Belleville (2003) kan jeg tenke meg. Mine forslag: Mind Game (2004) En eksplosjon av kreativitet. En av de mest unike filmene som finnes. Japansk anime som vil sette dype spor i sjelen din. Selv animehatere bør se denne. Men ikke les noen plotforklaringer!. 90% av dem spoiler alt for mye, og vil ødelegge opplevelsen betraktelig. Er helt sykt at så få folk kjenner til denne utrolige filmen. Cashback (2006) En koselig, underholdene, nydelig, kreativ og morsom film som vil gi deg et stort smil. Dellamorte Dellamore (1994) Svært spennende og delvis surrealistisk zombiefilm. Visuelt sett er den nydelig. Masse gladvold, humor og pupper. Historien er også overraskende god for å være en skrekkfilm. Gozu (2003) er også verdt en titt. Endret 1. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tja, en solid start imo: Maddin, Miike, Lynch, Oshii, Daneliya, Greenaway, Svankmajer, Quay-brødrene, Rivette, Gilliam, Cronenberg, Buñuel (Dalí), Fellini, Deren, Jodorowsky, Hussain*, Ruiz, Tsukamoto, Zulawski, Pasolini, Kubrick, Bergman, Tarkovsky, Tarr. Nå, grav... GLHF. *Ikke sett noe av kisen, men hører lovord av sikre kilder! SC er på vei. -- Mind Game notert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis du liker anime burde du se Paprika, jeg skjønte i hvert fall ikke en dritt. Når jeg tenker meg om skjønner jeg lite av alle anime-filmene jeg har sett så. Sett både tekst og lyd på japansk så er du i mål! Paprika er koreansk. Nei den er Japansk. - http://www.imdb.com/title/tt0851578/ Kikket kjapt gjennom cast og crew lista, og jeg kunne ikke engang se et eneste Koreansk navn. Og alle tre produksjons selskapene er Japanske. (...) Ja, greit. Jeg gir meg. Har ikke engang sett filmen, men var rimelig sikker på at jeg leste den var koreansk engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spirited Away var ganske spesiell må jeg si. Ikke det at jeg har sett veldig mange sære eller spesielle filmer. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Donnie Darko, Mulholland Drive og til en viss grad Jacob's Ladder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå