Kirby Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Uff, tror jeg virkelig har rota det til. Er en gutt jeg har likt i fem år (!!!), det begynte i niende klasse på ungdomskolen. Nå går jeg siste på vgs. Men da hadde jeg utrolig dårlig selvtillit, så var ikke engang et alternativ å fortelle han det. På videregående begynte jeg å se han mye sjeldnere, men etter sommeren i år, tenkte jeg at jeg ville fortelle han hva jeg har følt. Har ikke sittet og vært helt besatt i alle disse årene altså, har vært interessert i andre og il og med hatt et forhold med en fantastisk gutt, og vi hadde det veldig bra.. Men til og med da ble jeg trist når jeg så han andre.. Må først si at han er en veldig sjenert gutt, og tror ikke han har hatt så mange jenter. Troor han er ganske usikker på seg selv, men kan jo også hende det har endra seg. Han er i hvert fall veldig lite frempå! Måtte bare si det, siden det er litt relevant i forhold til hvordan han har reagert. For det første ringte venninna mi han en gang i fylla, og spurte om han visste hvem jeg var, og hva han hadde synes om jeg tok kontakt med han. Han sa ingenting! Han la ikke på, men sa heller ikke noe. Hun bare la på til slutt. Da følte jeg allerede at alt var ødelagt. Jeg forstår at han synes det var veldig rart, siden jeg ikke har snakka med han på sånn 3 år, og sett han ganske sjelden. Jeg antar at han er smart nok til å forstå at jeg liker han. Etter det prøvde jeg bare å unngå han på skolen. Prøvde å aldri ha øyekontakt. En gang var vi på byen samtidig, og min veldig fulle (og duuuumme) venninne gikk bort til han og sa at han skulle si hei til meg Han sa ingenting til henne, er jo ganske tydelig at han synes hele greia er bare plagsom. Så da tenkte jeg at nå ble alt altfor teit, og at jeg bare ville fortelle han hvordan alt hadde vært, siden jeg følte det ikke var noe sjanse uansett. Jeg gikk bort til han og spurte om jeg kunne fortelle han noe, da sa han ja.. Men så spurte jeg om vi kunne gå et sted det ikke var så høy musikk (var iinnmarri høy musikk), men da sa han et eller annet jeg ikke hørte, om at det var noe han skulle ellerno.. og bare gikk sin vei. Etter det har vi ikke hatt noe kontakt, og jeg unngår han mer enn noen gang. Jeg tar hintet liksom, men jeg tror han bare har blitt litt redd for meg, for han kjenner meg overhodet ikke, og jeg har så innmarri lyst til å rette det opp. Vil si at jeg er lei for at venninnene mine har plaga han på den måten, og hva jeg har følt for han.. Men jeg er sånn ca aldri der han er, og vil ikke bare sende en mail ellerno, er ganske sikker på at han isåfall ikke svarer, og da må jeg bare alltid lure på om han har lest den. Og jeg tør egentlig ikke å gå bort til han igjen. HVA SKAL JEG GJØRE?? Jeg har egentlig gitt opp tanken at det skal bli noe, men det kommer til å plage meg skikkelig hvis jeg ikke får fortalt ham det jeg vil... Nå er hele situasjonen helt teit, og jeg vil ikke at han skal sitte med et helt feil inntrykk av meg i hvert fall.. som en gal besatt stalker eller noe.. Endret 3. februar 2008 av Kirby Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du er sikker på at han ikke her homo..? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Virker egentlig ikke som om du har vist han på årntlig at du er interresert i han. Ta kontakt med han utenom fest etc. Ring han, eller snakk med han på MsN! Eventuellt møt ham. Spør om han kunne vært keen på å finne på noe med deg en dag? Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Jamen, jeg prøvde jo å snakke med han den gangen og da stakk han av?! Liker virkelig ikke å være innpåsliten, og jeg er ganske sikker på at han veit at jeg liker han altså! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Et godt tips på veien: Noen gutter er ekstremt dårlige til å ta hint! Altså, prat med han under roligere omgivelser og spør han om han vil henge med deg! Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe, ok, hvis han ikke har skjønt det begynner jeg virkelig å lure... Uansett, vet ikke hvor jeg skulle spurt han. Jeg snakker aldri med han, ser han ca en gang i uka (og da sånn 5 sekunder om gangen), og har han ikke på msn. Jeg har han på facebook haha. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg mener det helt seriøst, gutter må ha slikt servert med teskje med mindre han har god erfaring. Slikt har jo skjedd har jo hendt meg flere ganger at jeg i etterkant har tenkt og funnet ut at "hun" faktisk prøvde seg på meg men jeg skjønte det ikke. Nei vær ærlig, og si det rett ut. Sier han nei så har du ikke tapt noe, dere kan godt fortsatt være venner. Hvis ja, så er det dere som lager historien videre sammen. Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Jaa, har veldig lyst til å si det, men har prøvd og han stakk jo av. Han kommer sikkert til å stikke av neste gang også! Og det er egentlig heelt usannsynlig at jeg forteller det utenom fylla, siden jeg aldri ser han ellers. Og i fylla er det lett for han å stikke av. Og selvom dere mener at han ikke skjønner det osv, jeg er ganske sikker på at han skjønner det! Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du han på facebook ligger gjerne adressen hans der da;) Hvis du har lyst så må du jo bare ta kontatk. Vet aldri hva han tenker, og det er bedre å ha prøvd enn og gå og angre.. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du er sikker på at han ikke her homo..? "My mom says that the guys who don't like me are gays". Godt mulig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Han kommer sikkert til å stikke av neste gang også! Og det er egentlig heelt usannsynlig at jeg forteller det utenom fylla, siden jeg aldri ser han ellers. Og i fylla er det lett for han å stikke av.Sett deg på han. Du er jente, så du kan gjøre sånt. Evt bare hold han i armen eller noe hvis han står oppreist. Bare vis at du har baller (ehm..), og snakk med han; du har ikke noe å vinne på å unngå han. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Han kommer sikkert til å stikke av neste gang også! Og det er egentlig heelt usannsynlig at jeg forteller det utenom fylla, siden jeg aldri ser han ellers. Og i fylla er det lett for han å stikke av.Sett deg på han. Du er jente, så du kan gjøre sånt. Evt bare hold han i armen eller noe hvis han står oppreist. Bare vis at du har baller (ehm..), og snakk med han; du har ikke noe å vinne på å unngå han. Enig. Budskapet ditt skinner ikke igjennom på noen annen måte. Go get him, tiger! Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeje, ja okei... Det er jo igrunn ikke noe annet å gjøre, nei.. blæh. Gruer meg Får vel kanskje en del sjanser i russetia.. Men er jo en stund til Mai, da. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeje, ja okei... Det er jo igrunn ikke noe annet å gjøre, nei.. blæh. Gruer meg Får vel kanskje en del sjanser i russetia.. Men er jo en stund til Mai, da. Å snakke om følelser når en er sanseløst beruset er jo en fulltreffer det (eller muligens ikke). Jeg tror ærlig talt at han ikke tar deg seriøst dersom du må være full for å snakke med ham. Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 I know, du har egentlig rett, men... Er bare det at jeg aldri ser han untatt da, og jeg tør ikke å sende melding eller noe, jeg tror ikke han hadde svart. Føler jeg må "fange" han ellerno. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 I know, du har egentlig rett, men... Er bare det at jeg aldri ser han untatt da, og jeg tør ikke å sende melding eller noe, jeg tror ikke han hadde svart. Føler jeg må "fange" han ellerno. Han kan ikke svare på noen melding hvis du ikke sender ham en, det er nå helt sikkert. Bare å kjøre på, og viser han ikke interesse så er det bare å bite i det sure eplet og innse at livet går videre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Får vel kanskje en del sjanser i russetia.. Men er jo en stund til Mai, da.Skal du prøve å lure han når han er full eller noe? Hvorfor ikke benytte sjansen en gang i løpet av de nærmeste 2 ukene? Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Haha ok, skjønner at jeg virka ganske lite smart med den løsningen der... Jeg har ikke tenkt til å hive meg på han når jeg er full. Jeg veeet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, var liksom derfor jeg lagde topicen, men.. uæh. vanskelig. Endret 1. februar 2008 av Kirby Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha ok, skjønner at jeg virka ganske lite smart med den løsningen der... Jeg har ikke tenkt til å hive meg på han når jeg er full. Jeg veeet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, var liksom derfor jeg lagde topicen, men.. uæh. vanskelig.Jeg har tre ord som kan løse alle dine problemer... men jeg vil ikke at du skal lese dem før du virkelig har tenkt deg godt om på at det er dette du vil, og at du tar et dypt pust først... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GO FOR IT ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå