xanonymx Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har dd-wrt standard versjonen på routeren, men føler den er litt treig og sliter litt når man bruker torrent program, så jeg tenkte å gå ned til mini versjonen. Så da lurer jeg på om jeg da bare kan legge inn miniversjonen? Og hva er forskjellen egentlig på de to? Har sett på den tabellen som er på siden til dd-wrt om hvilke forskjellene, men skjønte ikke så mye av det som stod der. Er der mulighet for Qos på mini versjonen? Hva kan man egentlig gjør på mini versjonen? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Forskjellen mellom de to er at standard garantert har funksjoner som du ikke trenger. Miniversjonen har QoS ja Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vist du har problemer med torrent trafikk kan det skyldes så mangt. Men du kan prøve dette først, vist du ikke allerede har gjort det da. Gå til Administration - Mangement - IP settings. Og legg in følgende data. max ports: 4096 tcp/udp timeout: 120 or lower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå