osse-mon waits for alice Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dette er ikke sexy hårfarge: Uenig! Jeg hadde HELT klart gått for denne, ikke den andre! Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) fikk meg nettopp dame/kjærest med rødt hår (selv om det er farget) og hun er drit pen! er bare 14 men vi tenner på jenter vi og jeg må si deg en ting jeg har aldri falt for en jente så fort som henne vet ikke hvorfor håret spiller nok kanskje en rolle ja har bilde BTW. EDIT: her kom bildet xD Endret 26. mai 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dette er ikke sexy hårfarge: Uenig! Jeg hadde HELT klart gått for denne, ikke den andre! Enig med deg. Liker den fargen der mye bedre, men da skulle håret ha vært glatt/bølgete. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ser at det er en aktiv tråd fortsatt. Så da får jeg komme med min mening. Redheads er sexy. Langt ifra et krav (har ikke vært sammen med ei med rødt hår) men det er vel heller en bonus. Brunrødt og krøllete er pent. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har rødt hår, og jeg hater det. Har ikke hatt det naturlig siden jeg var 13..;p Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er absolutt mulig å være veldig pen selv om man har rødt hår, f.eks. hun jenta her ca 20 år. Andre har annerledes smak og vil si at en annen rødhåret jente ser pen ut. Jeg tror ikke de skal beskymre seg alt for mye over om de er rødhåret eller brunhåret, men prøve å gjøre det beste ut av det de har og prøve seg når anledingen kommer. Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Datasmurf og MrHansen, hvilken farge har håret deres? Jeg har brunt hår... Tviler på at det har noen sammenheng med hvilken hårfarge jeg selv liker? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tipper dere rødtoppelskere setter pris på denne også? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hahaha. Regner med at du ikke synes alle jenter med den hårfargen du foretrekker er tiltrekkende heller. At jeg synes det kan være fint med rødt hår betyr ikke at det er det jeg synes er finest, og enda mindre at jeg synes alle med rødt hår er tiltrekkende. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er absolutt mulig å være veldig pen selv om man har rødt hår, f.eks. hun jenta her ca 20 år. Andre har annerledes smak og vil si at en annen rødhåret jente ser pen ut. Jeg tror ikke de skal beskymre seg alt for mye over om de er rødhåret eller brunhåret, men prøve å gjøre det beste ut av det de har og prøve seg når anledingen kommer. Utrolig fin jente, eneste som mangler er grønne øyne. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ildrødt hår, fregner, grønne øyne. DET er perfeksjon det. Jeg husker to som var så pene at jeg lengtet etter å se dem igjen -- og jeg er lykkelig samboer med to felles barn. Dersom en av disse to hadde spurt ville jeg vært utro mot min vilje på pur instinkt dersom konemor ikke ga meg noe i løpet av de siste to dagene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er absolutt mulig å være veldig pen selv om man har rødt hår, f.eks. hun jenta her ca 20 år. Andre har annerledes smak og vil si at en annen rødhåret jente ser pen ut. Jeg tror ikke de skal beskymre seg alt for mye over om de er rødhåret eller brunhåret, men prøve å gjøre det beste ut av det de har og prøve seg når anledingen kommer. Hawt! Gimme gimme Jeg hadde shotta meg til mots og gått bort for å bli kjent med a med en gang om øyekontakt hadde virka! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hellbound_* Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hiver meg på tråden... Naturlig rødhårede jenter/kvinner er de vakreste skapninger som finnes Jeg fåretrekker lyse-rødt hår, som f.eks på dette bildet: Naturlig rødhåret Jeg har vært sammen med flere rødhårede, og uten tvil fåretrekker disse fremfor alle andre jenter. Dersom hårfargen er den samme på andre steder enn hodet også, er dette et STORT pluss Min neste jente/kvinne kjærste/samboer er jeg 100% sikker på kommer til å være naturlig rødhåret, jeg føler meg rett og slett ikke tiltrukket til jenter med annen hårfarge enn rød. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har selv rødt hår, og jeg liker ikke jenter med det ... Lenke til kommentar
darling Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Sjølv er eg jente med raudt hår, men ikkje sånn kjempe-oransje greier. Er ikkje så veldig glad i hårfargen min, skulle vel eigentleg ynskje eg hadde ein annan. Men det er ikkje så gale at eg gidd farge det uansett, så tykkjer eg at det er ein del fine jenter med raudt hår, men har ennå til gode å sjå ein fin gut med raudt hår... Trur ikkje det er sjølve hårfargen, men gutar med raudt hår er sjeldan noko særleg å sjå på. Hehe, hadde trudd at fleire hadde noko imot jenter med raudt hår, så denne tråden var jo ein positiv overrasking Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Rødt hår kan være veldig sexy det. For min del er jenter som regel pene med det, gutter er dog rauhåra rævfræsere med gummipære og håndtak på ryggen! ...jeg liker de ikke :/ Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kirby: her er det virkelig ingen grunn til bekymring. tror tilogmed det har blitt vitenskapelig vist at gutter tenner mer på rødt hår enn på andre hårfarger Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei, jenter med rødt hår _er_ veldig sexy og vakkert! Case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg