Gjest guest1233211234 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hei, jeg har mørkerødt hår, og har bare rundt 10 fregner på nesen, ingen på kroppen...blir brun om sommeren, mye brunere enn mange med lyst og mørkt hår, faktisk... min mor er fra portugal så det kan kanskje være derfor. faren min hadde rødt før i tiden, han blir ikke så brun, arvet håret fra han ihvertfall, men blir brun.. får veldig klart skille etter bare en dag i solen... er det pågrunn av hårfargen, eller pågrunn av at rødhårete ofte er veldig lys i huden, og har fregner at rødhårete ikke er så attraktive...? btw, ser folk skriver at rødhårede har vanskelig for å få seg venner, kjærester osv... når den personen har rundt 11.000 innlegg, taler vel postanntallet for seg selv... (hva han ikke har fått av venner og kjærester, siden h*n har brukt så mye tid forran dataen...Grunnen til at h*n havnet forran dataen, kan vel være at h*n ikke har den sosiale evnen det rengs for å finne venner og kjærester i førsteplassen?) og en ting til.. hold dere for god til de uberbarnslige innleggene deres, det er litt som å bli... hmm... .kitlet av djevelen!!!... :S hilsen gjest rettet versjon... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vil heller ha ei likbleik jente enn ei tanned Oh yeah <3 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Smurfi: Hvaaat? Jeg må innrømme at jeg syns rådt hår sjeldent er fint. På jenter syns jeg mørk rød er kjempefint, gjerne langt og tykt. På gutter har jeg aldri sett noen som kler det. Jeg takler ikke rødt hår, syns det er en skikkelig uflatterende farge. Jeg drar alle over en kam, og jeg skammer meg litt over at jeg nesten ikke gir de en sjanse engang. Men så har jeg tilgode å se noen som er kjekke med rødt hår da. Mellombrunt er vakkert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det betyr ikke at jeg ikke har lyst på deg også, Lise. Uansett hvilken hudfarge du måtte ha. Du er så flink til å tegne Spike og drikker de rette drinkene så da er alt anna plutselig uviktig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har rødbrunt selv, kan ikke fordra fargen, så pleier å farge det brunt, før bleika jeg det, men det sleit sånn på håret... Men for all del, damer med rødt hår kan være fin så lenge de ikke har gullrotfarga og krøllette/krusete hår så går det helt fint Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bo_* Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg orker vanligvis ikke poste så mye, men her kan jeg ikke la være Rødtopper er jæææævlig sexy. Tar som regel rødtopper over alt annet. Naturlig er best, men farget funker også. Jeg har vært borti det meste som er av hårfarger og generelt sett etter min erfaring så er også rødtopper mer ville i senga og generelt sett mer frampå, noe man absolutt liker.Kan si meg litt enig i de som sier de ikke liker oransj hår, det kan se litt merkelig ut da. Med rødt, brunrødt, etc er nydelig hehe.. MÅTTE bare.. Men seriøst da, det er så teit å påstå at jenter med rødt hår er best i senga, mer intelligente osv.. Det er jo ikke DET det handler om i denne tråden. Det er om det er fint det spørres etter av trådstarter.. Så dropp det derre tullet som ikke har noe med hårfarge å gjøre engang... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Dette er en sexy, rød hårfarge: Dette er ikke sexy hårfarge: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hver sin mening. Jeg hadde glatt gått for ei jente med den nederste hårfargen. Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 - Naturlig rødhårede kvinner har et langt mer aktivt sex-liv enn kvinner med en annen hårfarge. De rødhårede kvinnene har flere forskjellige partnere enn andre, og har sex oftere enn gjennomsnittet. Sitatet er hentet herfra: http://www.dinside.no/php/art.php?id=351668 Og jeg må si meg enig med Datasmurf! Ho nederste hadde mye penere rødfarge på håret! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Datasmurf og MrHansen, hvilken farge har håret deres? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kanskje fordi den øverste er falsk/unaturlig/farget?! Syns ingen av fargene var pen. Her er ei venninde av meg, som har fineste rødfargen imo Hun har aldri faget håret. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, det bildet er litt mørkt da, men hun har en helt fantastisk dyp-mørk rødfarge. Kjempefint, tykkt hår Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Datasmurf og MrHansen, hvilken farge har håret deres? Opprinnelig blond, nå er jeg mer mørk blond. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Den dyp rød farge heter brunt Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja Carman, det første bildet der, DET, er en sexy rødfarge. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Redheads er skjønne, jeg for min del er mer fan av rødt hår enn for eksempel blondt. Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 rødt hår med innslag av brunt oi oi oi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vil si det er en klar forskjell på brunt og mørk rød / dyp, mørk rød. Og jeg tar fortsatt en "carrot-top" over en mørk rød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg