Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?

Kirby

Anbefalte innlegg

Jeg kunne aldri tatt på ei rødhåra jente med pinsett engang. Gingers er det værste jeg vet, de har jo masse fregner og er bleike som et hvitt A4 ark. Det freaker meg helt ut! Det værste er at noen er stolte av å være gingers. Fikk høre her om dagen av ei ginger som sa at hver eneste fregne hun hadde var som et kyss fra en engel... *spy*

Nå må du jo overdrive ganske mye?

eller, ganske sikker på at jeg ikke ville tatt i deg med pinsett en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kunne aldri tatt på ei rødhåra jente med pinsett engang. Gingers er det værste jeg vet, de har jo masse fregner og er bleike som et hvitt A4 ark. Det freaker meg helt ut! Det værste er at noen er stolte av å være gingers. Fikk høre her om dagen av ei ginger som sa at hver eneste fregne hun hadde var som et kyss fra en engel... *spy*

Du høres jo smart ut.. :ermm:

joda, har over 120 i IQ og er smartere en 90% av befolkningen. Men det var ikke diskusjonen her.

Hjelper ikke og ha høy IQ når du er så virkelighetsfjern. Lurer på hvordan du ser ut. Høres ut som du har store mindreverdighetsproblemer. Et godt råd -- Se deg selv i speilet før du dømmer andre.

Lenke til kommentar
En anonym gingergjest som følte seg truffet?

Nei,er blondine jeg. Synes bare denne fjortisdiskusjonen blir så usakelig.

Det morsomme er at hvis man vrir litt på det så dømte jo faktisk du han på samme måte som han dømte andre.

Anyways, jeg er med deg på at fjortisdiskusjonen er usakelig og at konklusjonen er at folk er forskjellig og liker forskjellige ting

Lenke til kommentar
Til dere som sier "Ååååh!! Rødt hÅr Er Schjempefiiiint dah!!"... hvor mange av dere er ærlige, og hvor mange hadde sagt det samme i en "brunt hår" / "blondt hår"-tråd i håp om å få litt bedre kontakt med noen forum-tøser?
uhjess :innocent:
Tror det ikke før jeg får oppleve det.

(*invitere Redhead til Trondheim*)

Well, well, well. The rabbit is out of the hat now? Salat, postkasseskjegg, glasshus osv. :p

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...