Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Kontakt med forumtøser? Går det an da? :dribble: He-he. Nei, det er ikke grunnen. Men selv har jeg sagt/skrevet i en annen tråd at jeg har fått mer sans for blondiner i det siste, men det betyr ikke at jeg ikke liker rødhårede jenter. Det er dessuten ikke hårfargen det kommer an på for meg, men man skal jo svare på det tråden handler om da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil si mer enn 50% av alle normale jenter/yngre damer som du ser på gata ser bedre ut enn henne.

Hver sin lyst. Noen liker Jan Thomas og.

 

Til dere som sier "Ååååh!! Rødt hÅr Er Schjempefiiiint dah!!"... hvor mange av dere er ærlige, og hvor mange hadde sagt det samme i en "brunt hår" / "blondt hår"-tråd i håp om å få litt bedre kontakt med noen forum-tøser?

Vil ikke si at jeg personlig uttrykker meg slik, men jeg har en liten forkjærlighet for rødt hår.

 

Helt ærlig.

 

Rødt hår er deilig. Simone Simons er et perfekt eksempel. Rawr.

Rawr.

Lenke til kommentar

Det er kanskje lengre mellom hver fine dame med rødt hår enn det er mellom hver fine blondine/brunette, men jeg hadde tatt ei fin med rødt hår før ei fin blondine any day

 

Helt ærlig.

 

Dessuten tror jeg han kompisen din egentlig har lyst på deg, men ikke tør fordi han skal være på "lag" med kompisene sine. Antar han er er en attpåklatt og ikke en "leder" i gjengen sin.

Tør tippe på at han er 15-18 år også.

Elsker å sette folk i bås :p

 

Don't shot me please :D

Lenke til kommentar

Så det var ei som lo av å det å si at rødhåringer er bedre i senga. Vel, kanskje er de ikke det, MEN: (Jeg siterer fra en artikkel jeg leste for et par-tre år siden)

I den angelsaksiske verden har rødhåringer alltid blitt sett på som litt ville. Derfor har rødhåringer i Storbrittania, USA, Australia osv. alltid fått lov til å være litt mere ville enn gjevnaldrende barn med annen hårfarge. Dvs. de får ikke alltid så fort kjeft hvis de er stae, hvis de løper opp og ned trappene i huset og hvis de finner på rampestreker.

Hva skjer så senere med disse barna? Jo! De rødhårede guttene blir gjerne banket opp av de andre "gutta i gata" hvis de fortsetter sin oppførsel.- Resultat: De må tilpasse seg. Men jentene, det er jo i motsetning til Norge ikke så mye slåssing blant jenter utenlands, beholder denne litt ville, frampå oppførselen. Ringen er sluttet. Rødhårede, ikvertfall angelsaksiske, jenter er mere ville enn sine medsøstre.

 

Haha! Jeg synes det var en fin forklaring!

Lenke til kommentar
Kirby: Selvfølgelig er det individuelt. Står "generelt sett" ikke alltid :p Og det står også "etter min erfaring" ikke "etter nøye undersøkt statistikk". Ta ting for det det er ;)

Okeiokei! sorrey :p

 

Til dere som sier "Ååååh!! Rødt hÅr Er Schjempefiiiint dah!!"... hvor mange av dere er ærlige, og hvor mange hadde sagt det samme i en "brunt hår" / "blondt hår"-tråd i håp om å få litt bedre kontakt med noen forum-tøser?

 

Du blir overraska over at så mange sier at de liker det? :p

 

Dessuten tror jeg han kompisen din egentlig har lyst på deg, men ikke tør fordi han skal være på "lag" med kompisene sine. Antar han er er en attpåklatt og ikke en "leder" i gjengen sin.

Tør tippe på at han er 15-18 år også.

Elsker å sette folk i bås :p

 

Don't shot me please :D

Han er født i 88, altså 19. Han er ganske frekk av seg innimellom, men jeg synes det er greit at han sier at han ikke synes at jeg har fin hårfarge når han ikke synes det :p

 

Edit!

Han har forresten aldri lata som han ikke har hatt "lyst på meg", og hadde nok ikke vært såå flau over det at han ikke hadde fortalt det til kompisene sine. Men tror nok han hadde unngått å nevne hårfargen min for dem så lenge det var mulig 8) zomg!

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Til dere som sier "Ååååh!! Rødt hÅr Er Schjempefiiiint dah!!"... hvor mange av dere er ærlige, og hvor mange hadde sagt det samme i en "brunt hår" / "blondt hår"-tråd i håp om å få litt bedre kontakt med noen forum-tøser?

Jeg er helt ærlig. Jeg liker jenter med rødt hår og synes det er finere enn blondt/brunt. Dette sier jeg uten forhåpninger om å komme i kontakt med "forum-tøs" som du sier det. I f.eks. en "blondt hår"-tråd ville jeg sagt at jeg synes det er kjedelig. Når det er sagt må jeg påpeke som jeg har sagt tidligere, at hårfarge er uvesentlig når det gjelder å bli sammen med noen. Fint om damer har fargen jeg liker, men det er ikke nødvendig.

Endret av Irgendwer
Lenke til kommentar
Så det var ei som lo av å det å si at rødhåringer er bedre i senga. Vel, kanskje er de ikke det, MEN: (Jeg siterer fra en artikkel jeg leste for et par-tre år siden)

I den angelsaksiske verden har rødhåringer alltid blitt sett på som litt ville. Derfor har rødhåringer i Storbrittania, USA, Australia osv. alltid fått lov til å være litt mere ville enn gjevnaldrende barn med annen hårfarge. Dvs. de får ikke alltid så fort kjeft hvis de er stae, hvis de løper opp og ned trappene i huset og hvis de finner på rampestreker.

Hva skjer så senere med disse barna? Jo! De rødhårede guttene blir gjerne banket opp av de andre "gutta i gata" hvis de fortsetter sin oppførsel.- Resultat: De må tilpasse seg. Men jentene, det er jo i motsetning til Norge ikke så mye slåssing blant jenter utenlands, beholder denne litt ville, frampå oppførselen. Ringen er sluttet. Rødhårede, ikvertfall angelsaksiske, jenter er mere ville enn sine medsøstre.

 

Haha! Jeg synes det var en fin forklaring!

Må si meg enig med denne forklaringen.

 

Beste erfaring i senga m.m er gjort med ei Rødtopp!

Andre plassen havner forsåvidt også på ei med rødt hår.

 

De er helt klart mer ville og mer spennende i hva de gjør i senga enn blondiner som somregel er kjipest mens brunetter ligger midt på treet.. ^^

Lenke til kommentar
De er helt klart mer ville og mer spennende i hva de gjør i senga enn blondiner som somregel er kjipest mens brunetter ligger midt på treet.. ^^

Høres ut som en rasistisk/generaliserende yttring. Er det tillatt på forumet?

Du er ganske trangsynt om du fikk det der til å bli rasistisk.

 

Det blir vell heller mer en utfordring til blondinene og brunettene om å bli litt mer "livatt" i senga? ^^

Lenke til kommentar
Du er ganske trangsynt om du fikk det der til å bli rasistisk.

 

Det blir vell heller mer en utfordring til blondinene og brunettene om å bli litt mer "livatt" i senga? ^^

Ja, det var nok trangsynt. Men hvordan kan du forklare at hårfarge (DNA) påvirker sexuelle egenskaper? Er det gener som står bak?

 

Tilsvarende yttring kan være: Mennesker med mørk hud havner oftere i fengsel (mer kriminelle). Prøver bare å provosere her, men jeg ser ikke hvordan du kan forsvare at hårfarge påvirker hvordan man er i senga.

 

Det du sier er jo hvordan man ser ut sier noe om hvordan man oppfører seg?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Du er ganske trangsynt om du fikk det der til å bli rasistisk.

 

Det blir vell heller mer en utfordring til blondinene og brunettene om å bli litt mer "livatt" i senga? ^^

Ja, det var nok trangsynt. Men hvordan kan du forklare at hårfarge (DNA) påvirker sexuelle egenskaper? Er det gener som står bak?

 

Tilsvarende yttring kan være: Mennesker med mørk hud havner oftere i fengsel (mer kriminelle). Prøver bare å provosere her, men jeg ser ikke hvordan du kan forsvare at hårfarge påvirker hvordan man er i senga.

 

Det du sier er jo hvordan man ser ut sier noe om hvordan man oppfører seg?

Nei jeg er da ingen vitenskapsmann, jeg skrev bare noe ut fra personlig erfaring jeg.

Rødtopper er da mer hissige av seg, dette gjelder jo alt stort sett syns jeg. De blir mer sinna, samt utfolder seg mer i senga.

 

Jeg har ingenting imot hudfarge eller hårfarge, da jeg har en god blanding av alt mulig i min vennegjeng.

Men kan det ikke være slik at vi er litt forskjellige? Er det noe galt i det liksom?

Lenke til kommentar
Nei jeg er da ingen vitenskapsmann, jeg skrev bare noe ut fra personlig erfaring jeg.

Rødtopper er da mer hissige av seg, dette gjelder jo alt stort sett syns jeg. De blir mer sinna, samt utfolder seg mer i senga.

 

Jeg har ingenting imot hudfarge eller hårfarge, da jeg har en god blanding av alt mulig i min vennegjeng.

Men kan det ikke være slik at vi er litt forskjellige? Er det noe galt i det liksom?

Det er mulig vi er forskjellig, og da vil jeg ikke si det er noe galt i det. At rødhårete er mer aggresive og mer engasjert i senga, tja det er mulig. Men da godtar man samtidig at det er forskjell på folk. Rødt hår representerer noe av DNA'et, akkurat som hud- og øyenfarge gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg kunne aldri tatt på ei rødhåra jente med pinsett engang. Gingers er det værste jeg vet, de har jo masse fregner og er bleike som et hvitt A4 ark. Det freaker meg helt ut! Det værste er at noen er stolte av å være gingers. Fikk høre her om dagen av ei ginger som sa at hver eneste fregne hun hadde var som et kyss fra en engel... *spy*

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri tatt på ei rødhåra jente med pinsett engang. Gingers er det værste jeg vet, de har jo masse fregner og er bleike som et hvitt A4 ark. Det freaker meg helt ut! Det værste er at noen er stolte av å være gingers. Fikk høre her om dagen av ei ginger som sa at hver eneste fregne hun hadde var som et kyss fra en engel... *spy*

Du høres jo smart ut.. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri tatt på ei rødhåra jente med pinsett engang. Gingers er det værste jeg vet, de har jo masse fregner og er bleike som et hvitt A4 ark. Det freaker meg helt ut! Det værste er at noen er stolte av å være gingers. Fikk høre her om dagen av ei ginger som sa at hver eneste fregne hun hadde var som et kyss fra en engel... *spy*

Du høres jo smart ut.. :ermm:

 

joda, har over 120 i IQ og er smartere en 90% av befolkningen. Men det var ikke diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Nei jeg er da ingen vitenskapsmann, jeg skrev bare noe ut fra personlig erfaring jeg.

Rødtopper er da mer hissige av seg, dette gjelder jo alt stort sett syns jeg. De blir mer sinna, samt utfolder seg mer i senga.

 

Jeg har ingenting imot hudfarge eller hårfarge, da jeg har en god blanding av alt mulig i min vennegjeng.

Men kan det ikke være slik at vi er litt forskjellige? Er det noe galt i det liksom?

Det er mulig vi er forskjellig, og da vil jeg ikke si det er noe galt i det. At rødhårete er mer aggresive og mer engasjert i senga, tja det er mulig. Men da godtar man samtidig at det er forskjell på folk. Rødt hår representerer noe av DNA'et, akkurat som hud- og øyenfarge gjør det.

Jøder er flinke med penger, negere havner i fengsel og har sånne fluer rundt øynene (i hvert fall de der barna i "fattige-barna-i-Afrika-reklamene på TV), blondiner er dumme og asiater har briller og er flinke i realfag.

 

Sånn er det med den saken, som Jesus pleide å si ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...