Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Gjest jentemedrødthår

Takk for alle svar.

 

Jeg oppdaga når jeg leste gjennom det jeg hadde skrevet at jeg virket temmelig overfladisk. Det rare er at jeg alltid har vært veldig imot farging av hår, sminke og alt det der, men ble visst temmelig forfengelig når jeg først fikk litt oppmerksomhet. Rart hvordan hårfargen nesten kan forandre personligheten. Men jeg skjønner som sagt at en kjæreste og venner bør like en like mye samme hvordan hårfarge man har. Og selv om jeg mener at det er personligheten som teller i et forhold, så må man jo bli kjent først. Man går som regel ikke bort til ei jente dersom man ikke legger merke til henne....

 

men tror jeg holder meg til å stripe det en gang i blant foreløbig. platinablond vil jeg jo helst ikke være uansett. vil jo helst at det skal se naturlig og fint ut - ikke faltsk og fælt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har rødt hår. Eller hadde det, nå vet jeg ikke lenger fordi jeg har ikke latt det vokse ut på 7 år. Har vært blond i ett år nå, nå har jeg farget det mørkt.

 

Har aldri likt det røde håret noe særlig, og skulle gitt mye for å hatt en annen hårfarge så jeg slapp å farge det :p

Lenke til kommentar

I en hver diskusjonssammenheng hvor slike ting sies kan du nesten legge til en stille "jeg synes" foran hver ytring. Det er jo en selvfølge at det er hva han synes han konstaterer, ikke at det er en absolutt sannhet. Unødvendig å repetere "jeg synes" foran enhver påstand.

 

Med unntak, selvfølgelig.

 

Ellers er jeg enig i at nederste>øverste.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Tråden er nå blitt ryddet. 13 innlegg forsvant, og flere innlegg har blitt redigert.

 

1) Dette er ikke en chattetråd. Småprat tar vi i OT Baren

 

2) Dette er ikke en tråd for posting av bilder av pene damer. Det tar vi i Babethread v3.0

 

3) Det er strenge regler rundt bruk av gjestekonto. Gjestekonto er bare for posting av sensitiv informasjon man ikke vil ha knyttet til sin brukerkonto. Vanlig diskusjon gjør man med en registrert konto.

 

Herfra holder vi oss on topic og følger reglene over folkens.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

På jobben har jeg ei som er heit, og har rødt hår..

 

Men likevel så skjønner jeg greia med snakken, men det er ikke nødvendigvis slik i virkeligheten.. Må se ann mer på jenta også, og kanskje graden av rødt..

 

Er jo også forskjell på å bare ha rødt hår uten frisyre (noen gang), enn å ha form, og kanskje litt andre farger i..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Både jeg (gutt) og min søster har mørkerødt hår. Har ikke fått "gjennomgå" noe, bortsett fra diverse tåpers sporadiske nedlatende kommentarer som munner ut fra dårlig selvtillit og selvfølelse. Det er litt kjipt å være den eneste med det blant 300 elever dog, vet ikke om jeg synes det er gøy å være "unik" eller ei :p

 

Null fregner da, men sliter med perpetuelt hvit hud. :p

Endret av Skugga
Lenke til kommentar

Så var det på tide men noen påminnelser igjen:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

Et par poster har forsvunnet.

 

Og dette er heller ikke en tråd for posting av bilder av selebriteter og lignende.

 

(Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...