Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg trenger hjelp til realfag. Dette forumet er ubrukelig. Altfor liten aktivitet. Hvor bør jeg dra for å få hjelp? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://matematikk.net har jeg hort noe om, men har ikke brukt det selv. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Daria er absolutt ingen god informasjons-kilde. Ingen sikker kilde ihvertfall. Alt som ligger der kan være skrevet av hvilkensom helst, og innholdet blir ikke sjekket. Wikipedia er hakket bedre! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) For mattehjelp kan jeg anbefale matematikk.net og forumet der. Slenger du inn et spørsmål her får du sannsynligvis svar veldig raskt, og noen av medlemmene er veldig dyktige. Endret 1. februar 2008 av Jaffe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen av guruene på matematikk.net er også aktiv på dette forumet. F.eks luringen Janhaa. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 www.realisten.com er rettet mot realfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå