Gå til innhold

HP Business Notebook 8510p T7700 - erfaringer?

JC81

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min mener jeg det er en ekstra partisjon (E: tror jeg) som inneholder er en recovery partisjon. Denne partisjonen lagt sammen med C: blir vel nærmere 160 GB? Har ikke tenkt noe over det... Kan sjekke når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

HP har selv gått ut og sagt at de ikke vil rette på støyproblematikken. Av triks hjelper det å kjøre Ati-kortet i sparemodus for å slippe støy, man kan også installere XP pro.

Hvis du har akkurat skaffet deg maskinen, anbefaler jeg å lage recovery-iso-filer, for så å kjøre en full reinnstallering Guide: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=120228

Du trenger en vista-dvd for å gjøre dette, det kan du laste ned fra diverse torrent-sites uten å bryte loven (da du har gyldig lisens).

Lenke til kommentar
HP har selv gått ut og sagt at de ikke vil rette på støyproblematikken. Av triks hjelper det å kjøre Ati-kortet i sparemodus for å slippe støy, man kan også installere XP pro.

Hvis du har akkurat skaffet deg maskinen, anbefaler jeg å lage recovery-iso-filer, for så å kjøre en full reinnstallering Guide: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=120228

Du trenger en vista-dvd for å gjøre dette, det kan du laste ned fra diverse torrent-sites uten å bryte loven (da du har gyldig lisens).

du nevnte ikke at han må ha en OEM-plate :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har idag vært i kontakt med HP da jeg vurderer å anskaffe 8510P. De hadde 2 ting å si:

1. Problemet med støy oppstår hvis man feks. legger inn operativsystem på nytt. De mente det var lite støyproblem hvis man beholdt maskinen slik den var levert.

2. 8530p som slippes snart skal være bedre på støy.

3. Det kan være et problem når maskinen suger inn støv. Da vil vifta gå mer. "Støvsuging" ble nevnt.

De to første opplysningene er jo litt selvmotsigende. Men jeg er spent på når de første erfaringene med 8530p kommer. Jeg vil også gjerne vite om det faktisk er tilfelle at maskinen støyer lite slik den leveres fra HP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...