jur0 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Til vanlig har jeg twin corsair 6400c4 x2 minnebrikker. Jeg satt et av mitt gammelt minnebrikke bare for å ha 3gb ram. Nå lurer jeg på.. er det egentlig noe vits i å ha enda et minnebrikke som ikke er av corsair typen? vil det øke prestasjonen noe i det hele tatt? eller vil alt bare gå enda tregere? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Vil i alle fall ikke hjelpe dersom du har et 32-bits OS. EDIT: Selvsagt er dette feil. Endret 1. februar 2008 av garanti Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis han endte opp med 3GB totalt så betyr ikke 32bit noe. Du tenkte kanskje 3+1 i farten? De skal nå helst være av samme merke, og iallfall samme type og hastighet. Kjører du de 2GB du har fra før i Dual Channel så vil vel en tredje brikke gjøre at alle kjører i single channel og da blir det noe tregere. Men du kan nå ta noen tester og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå