NightRunner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan jeg spille CoD4 med keyboard og mus med PS3'en min? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, men du kan kjøpe eit slikt ett. SplitFish FragFX Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, men du kan kjøpe eit slikt ett. SplitFish FragFX Dei der er jo ikkje lov? Ødelegger jo ranking-systemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er lov så lenge det fungerer, men rettferdig er det ikkje. Personlig syns eg det ødelegger for alle andre. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 På en måte skulle jeg ønske at man kunne bruke mus/tastatur til CoD4, i og med at jeg aldri har takla FPS-spill med gamepad. Men på den annen side så er det jo greit at forutsetningene er like for alle. Selv om en del folk sier at det kun dreier seg om tilvending, så er det vel helt klart at man f.eks. aldri vil klare å snu seg 180 grader like fort med gamepad som med mus.. Når jeg først sitter med spaken i hånda så er jeg glad for at ikke andre kan bruke mus/tastatur. Jeg begynner heldigvis å bli hakket mindre udugelig på FPS med gamepad nå, så da klarer jeg meg egentlg greit. Og spillet i seg selv er jo genialt! Lenke til kommentar
slazk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som har noe erfaring med dette? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) I Unreal Tournament 3 kan vi spille med mus og tastatur sammen med PC-gamerne ihvertfall. Endret 5. februar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei det er vel feil? X-platform meiner eg? Dette blei da avkreftet av Rein for evgheter siden? Muligheten ligger der, men ved lansering av spillet var det ingen planer om å gjøre dette mulig. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan man bruke keyboard når man surfer etc? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I Unreal Tournament 3 kan vi spille med mus og tastatur sammen med PC-gamerne ihvertfall. Mot PC-spelarane altso? Som i, både PS3-spelarar og PC-spelarar på ein og samme spel, mot kvarandre? Trudde ikkje det gjekk an eg. Har det komt ein patch eller noko? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I Unreal Tournament 3 kan vi spille med mus og tastatur sammen med PC-gamerne ihvertfall. Mot PC-spelarane altso? Som i, både PS3-spelarar og PC-spelarar på ein og samme spel, mot kvarandre? Trudde ikkje det gjekk an eg. Har det komt ein patch eller noko? Det var visst blitt avbekreftet. Eg husker eg leste det i et intervju for ein stund sida at ein kunne spele med PC-spelarar. Lenke til kommentar
slazk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kjøpte FragFX musa til ps3 sist uke og fikk den i dag. Etter noen timers spilling blir jeg bare mer og mer frustrert over hvor elendig knappene er på musa. venstre og høyre knapp er helt håpløse. Du trykker på den så får du et klikk men du må da trykke enda harere for å faktisk skyte/sikte så når du foreksempel bruker M14 og G3 som krever gjentatte hurtige klikk er dette nytteløst. Noen som har samme erfaring? Jeg har lasta ned programvaren til den og forandret på sensiviteten på skyteknappen men får ikke til noen forbedringer. Noen som har klart og øke sensitiviteten slik at du faktisk kan spamme skyteknappen? Endret 19. februar 2008 av slazk Lenke til kommentar
petro_vitallini Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kjøpte FragFX musa til ps3 sist uke og fikk den i dag. Etter noen timers spilling blir jeg bare mer og mer frustrert over hvor elendig knappene er på musa. venstre og høyre knapp er helt håpløse. Du trykker på den så får du et klikk men du må da trykke enda harere for å faktisk skyte/sikte så når du foreksempel bruker M14 og G3 som krever gjentatte hurtige klikk er dette nytteløst. Noen som har samme erfaring? Jeg har lasta ned programvaren til den og forandret på sensiviteten på skyteknappen men får ikke til noen forbedringer. Noen som har klart og øke sensitiviteten slik at du faktisk kan spamme skyteknappen? Jeg gjorde som han som har la ut denne guiden her: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=97220 Knappene er mye mer sensitive nå, faktisk ganske sweet. Dog klønet jeg litt under mekkingen slik at jeg kuttet for mye på de fremste "bossene" som de ble kalt i guiden. Dette gjør at jeg ikke skrudd de fremste skruene igjen, men det viste seg å ikke være et problem for min del. Uansett så tror jeg det er lurt å tenke litt selv i forhold til hvor mye man kutter av disse "bossene". Heller kutte litt mindre en det som blir angitt i guiden og så prøve seg frem. Bare husk på at gjør du dette så går jo garantien fløyten. Den skumplaten han bruker fikk jeg kjøpt tilsvarende på maxbo. Husker ikke helt hva det het, men om du forklarer du at du skal ha en tre milimeter skumplate så finner dem det nok frem. Nå fungerer fragfx`en bra, men må si at jeg er skuffet over at det går ann å produsere en mus med slike knapper. En vanlig pc-mus til 99 kroner er bedre. Anyways, jeg har faktisk gått tilbake til kontrolleren da det er mye diggere å ligge i sofaen med den å spille. Og husk!! Uten rett verktøy så blir jobben fryktelig tidkrevende. Lenke til kommentar
slazk Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ah genial guide! Jeg fiksa musa i går med hjelp av guiden. Fungerer upperlig nå Tror jeg gjorde nesten samme tabben som deg på de fremderste "bossene". Filte dem for langt ned så jeg fikk bare feste på 1 av skruene ikke at det var så stor krise. Til dere andre som skal prøve på dette anbefaler jeg at dere ikke sliper de fremste "bossene" i det hele tatt og tester hvordan det blir. Jeg filte mine minimalt som ble for mye. Tusen takk for svar, fikk nesten tåra i øya etter å ha prøvd den orginale muse Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 går helt fint å spille med mus og tastatur på cod4 har ikke testa selv, men hadde litt lyst og gjøre det, så jeg googla litt etter det med en XCM XFPS Rateup for ps3 så kan man programere de knappene på et vanlig tastatur som skal brukes Sjekk disse videoene her selges på ebay også Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) går helt fint å spille med mus og tastatur på cod4 har ikke testa selv, men hadde litt lyst og gjøre det, så jeg googla litt etter det med en XCM XFPS Rateup for ps3 så kan man programere de knappene på et vanlig tastatur som skal brukes Sjekk disse videoene her selges på ebay også noen som har testet dette, eller sett en test ? btw,her er en test av fragfx 9.1 på ign Endret 16. juni 2008 av Krabba Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Synes dette blir helt feil. Litt av grunnen til at det er så morsomt å spille på konsoll er jo at alle stiller likt. Dette kan sammenlignes med cheats, mus i FPS er jo en klar fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå