Gå til innhold

Hjelp pc funker ikke


Anbefalte innlegg

Satt og spillte pc i går da spillet hengte slik at jeg måtte reboote, men da begynnte pc bare å pipe, ingenting skjedde , det bare piper.

Det er vanlig at det piper en gang , men nå piper det mange ganger . Skjermen får heller ikke noe signal, slik at jeg får ikke gjort en shitt..

Har testet å bytte ram , men det var ikke det ...

 

 

 

Hva er galt kunne noen hjelpe meg , trenger hjelp kjapt...

 

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tipper cpuen din ikke likte CS og den svidde opp :p
så du tror at CS skal ha fått cpu til å komme opp i 95C ? tror ikke det er sansynlig..., men vi skal jo ikke utelukke at cpu-vifta har gått...

Det kan jo godt hende at CS har tatt livet av cpuen din hviss det ble for varmt, har vært borti det før og jeg...

Lenke til kommentar
tipper cpuen din ikke likte CS og den svidde opp :p
så du tror at CS skal ha fått cpu til å komme opp i 95C ? tror ikke det er sansynlig..., men vi skal jo ikke utelukke at cpu-vifta har gått...

Det kan jo godt hende at CS har tatt livet av cpuen din hviss det ble for varmt, har vært borti det før og jeg...

amd'er skal tåle opp til 95C... så det er å utelukke, med mindre cpu-vifta har gått
Lenke til kommentar
tipper cpuen din ikke likte CS og den svidde opp :p
så du tror at CS skal ha fått cpu til å komme opp i 95C ? tror ikke det er sansynlig..., men vi skal jo ikke utelukke at cpu-vifta har gått...

 

CPUen går leeeenge før 95 grader... Vet alt om det ja... hadde P4 før...

AMD XP cpuene går opptil 95 grader... er så og si bombe sikker på det

 

Edit: er ikke sikker, men jeg tror Intel sine P4 streiker leeeeeenge før 95 grader...

Lenke til kommentar

CPU kan være ødelagt med den starter. Når PC'n Starter er det første den gjør og hente informasjon av fra EP-ROM og det ligger i CPU. Det kan være deler av CPU som er ødelagt.

 

Men feilen ligger garantert før du laster Skjerkortet. Siden det er BEEP Codes. (pipene som kommer når PC'n Starter)

 

Vilken PC Har du? Vilket Hoverkort, Bios? og hvor mange beep kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...