Footy Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har alltid hat en OS partisjon på 25 gig, og installert alt annet på den annen partisjon. Aldri hatt noen problem med dette, brukt dette i mange år. Jeg burde kanskje ha tenkt litt lengre når jeg insallerte Vista, men jeg gjorde ikke det og beholdt partisjonen... Fikk pluselig problemer da vista klager på at jeg trenger mer plass... slettet noe greier jeg hadde midlertidig og jeg har nå en disk med 2.95 gig ledig... Syntes dette var litt rart at vista tok så stor plass, så gikk igjennom mappe for mappe for å finne hva som tok så stor plass.... Har nå gjort dette, selve Windowsmappa på "C:" er 12 gig... alt det andre er på tilsammen 1.89gig... Hvor er de resterende 7 gig med plass? og hvorfor er de ikke ledig? Hva kan jeg evn.t gjøre for å frigjøre denne plassen.. Haster litt med svar her, så takker for alle forslag Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tipper det er skyggekopier 25 gig er for lite til Vista 34 (36 disk) holder akkurat, så sant man deaktiverer skyggekopier, og system restore Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 hvor deaktiverer jeg dette? Leser over at selve vista installasjonen skal ta 10-15 gig... så holder jeg ting rent osv ser jeg ikke at dette skal bli et problem Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har skrudd av "System Restore" ikke så sikker på "Shadow Copys"... Fått rydde litt mer plass, men manlger fortsatt 4.93 gig.. noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå