Devil123 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vet noen om noen anti-christ album?? Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva mener du med "antichrist-album"? Det finnes vel tusenvis av blackmetalalbum med gudsbespottende titler man kan ramse opp, men et søk på "black metal" i wikipedia skulle vel være til hjelp. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dimmu, Sepultura(tror jeg), Gorgoroth. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg kan vel ramse opp en hundresiders liste med black metal med antikristne tekster. Spø i metal-tråden du Lenke til kommentar
valbis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dimmu, Sepultura(tror jeg), Gorgoroth. Sepultura er snille som Guds lam sånn sett haha Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mener de har en sang som heter Antichrist da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gorgoroth - Antichrist Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Marilyn Manson - Antichrist Superstar Lenke til kommentar
valbis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mener de har en sang som heter Antichrist da. hva så? den sangen handler om kriger mellom god og vondt, "The Antichrist And Lucifer, Fighting With Angels And God", så du er vel inne på det, men de er ikke satanister av den grunn, hvis det er hva du er ute etter. Throne of Katharsis er vel heller i den retninga. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sa ikke de er satanister. Trodde de spilte anti christ musikk ettersom de har en tittel som heter Antichrist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå