JKJK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skal bygge HTPC straks, og da skal jeg ha et sånnet sammen med MS's mediacenter fjernkontroll. Hadde ikke dette tastaturet en dockingstasjon, eller blander jeg med det annet? Lenke til kommentar
Madmax500 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Vurderer dette til min HTPC jeg også, men lurer på tilkobling. Har jo ikke noe bluetooth-sender på min maskin, så hvordan kan jeg ordne dette? Kan man f.eks. bruke en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337870 Endret 31. mars 2008 av Madmax500 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Dette tastaturet har ingen dockingstasjon, det er kanskje DiNovo Edge du tenker på? Madmax500: Burde fungere det. Endret 31. mars 2008 av Aasgaard Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor får jeg kjøpt dette med dansk layout? Hvordan er det med batterilevetiden på dette? I og med det ikke har medfølgende docking tenker jeg på. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Om man ikke ser forskjell på norsk og dansk tastatur mens man skriver, hvorfor skulle det være noe forskjell med norsk/dansk kontra engelsk da? De fleste her inne vet vel hvor ÆØÅ er... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Noen som vet hva tilgangsnøkkelen til tastaturet er? Jeg fant den ikke i dokumentasjonen! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Det er ikke en fast nøkkel, du får en nøkkel på TV-en fra PS3-en, taster den inn og trykker enter. Så er tastaturet klart til å brukes. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg bruker den på datamaskinen min ikke PS 3 :-/ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Burde være mye det samme der. Aktiver BT, skru på tastaturet, søk etter enheter, så burde du få informasjon på skjermen. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det går ikke. Jeg søker etter enheter og den finner tastaturet, men jeg kommer ikke videre uten den tilgangsnøkkelen. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg fikk i alle fall kode opp på min mac.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal få opp den koden på datamaskinen før datamaskinen kommuniserer med tastaturet. Det høres jo helt merkelig ut. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er ikke merkelig i det hele tatt, det er ikke en fast kode som maskinen henter fra tastaturet, men når maskinen oppdager at det er et BT-tastatur som søker etter "eier", får du servert en kode. Ved å trykke denne koden på tastaturet, vil det koble seg mot PC-en. Det er gjort slik for å sikre at tastaturet kobles mot en PC du har tilgang til (sitter ved), ikke naboens. Jeg har forøvrig også bare prøvd med Mac (og PS3), men det burde ikke være noen forskjell der. Lenke til kommentar
microon Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor bestiller jeg denne med Dansk tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg