Aasgaard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Logitechs nye PlayStation 3-tastatur lar deg skrive og surfe fra sofakroken, fullstendig trådløst. Les mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det burde vel ikke ha vært umulig å sette på noen ekstra knapper på høyresiden, men dette tastaturet er ikke dyrere enn at det fremdeles er interessant Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Akkurat dette med mangel på norske knapper skjønner jeg ikke. Det er jo ikke akkurat slik at Logitech må lage et helt eget tastatur kun for Norge. Det holder jo bare å lage tre knapper med æ, ø og å (ja, vet det er litt forskjell på noen andre knapper også). Jeg kan liksom ikke se for meg at dette er en stor utgiftspost. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ingen Home-knapp? Dårlig touchpad? Synd, men fremdeles muligens aktuell for PS3'en Lenke til kommentar
enfer Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Runding finner du på Esc-tasten, trekant og firkant er plassert på F1 og F2, mens krysset sitter på Enter-tasten. på bildet er x på esc, mens o på enter. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 "digitalt styrekryss" Dagens uttrykk! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kjøpte selv dette for noen uker tilbake, og det funker veldig greit. Lett og lite; perfekt for sofakroken. Men mangel på bl.a. home-knapp er og blir irriterende. Enig med vurderingen. Og synes det var verdt kjøpet alt i alt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når dere sier mangel på Home-tast, mener dere at det er en egen PS3-knapp som tar dere til hovedmenyen eller noe? Det er jo vanlig Home-tast på tastaturet. Kan ikke den brukes? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ekstremt lekkert! Bare synd det mangler norske taster. Skulle ikke Logitech komme med et tastatur til Wii også? Endret 1. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Logitech gir norske forbrukere nok engang en langefinger opp.... sukk Det er ikke *SÅ* forbanna mange mer dansker... Endret 1. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er jo bare å bestille dansk versjon. Er bare ø og å som er byttet om på danske tastatur. Ellers er de helt lik de norske. Om du bruker windows så merker du ingen forskjell hvis du ikke trenger å se på tastene. Poenget er at de ikke er noen forskjell på norsk og dansk hvis du ser vekk fra hvor ø og å er plassert. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det er jo bare å bestille dansk versjon. Er bare ø og å som er byttet om på danske tastatur. Ellers er de helt lik de norske. Om du bruker windows så merker du ingen forskjell hvis du ikke trenger å se på tastene. Poenget er at de ikke er noen forskjell på norsk og dansk hvis du ser vekk fra hvor ø og å er plassert. Noen som selger dansk versjon da? Må det bestilles fra dansk butikk da eller? Redd for å få UK versjonen selvom det står at det er dansk Edit: Kan dette tastaturet kobles til Windows? Endret 1. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har Microsoft sitt "HTPC-tastatur" og er meget misfornøyd. Musen/hjulet er helt ubruklig, så må nesten gjøre alt via hotkeys. Dette ser derimot meget bra ut! Endret 1. februar 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har ikke testa det, men syns det så billig og kjedelig ut. dessverre har de også prestert å "glemme" lille Norge. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er jo bare å bestille dansk versjon. Er bare ø og å som er byttet om på danske tastatur. Ellers er de helt lik de norske. Om du bruker windows så merker du ingen forskjell hvis du ikke trenger å se på tastene. Poenget er at de ikke er noen forskjell på norsk og dansk hvis du ser vekk fra hvor ø og å er plassert. Er snakk om prinsipp... Logitech sier med dette at de gir F. i norske kunder... Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hei. sitter paa min kinesiske ASUS EEE saa jeg har ikke norske tegn akkurat naa. men jeg har et dinivo Edge og det er ganske identisk med dette bare med rund mouse pad. og det funker ypperlig og har norske taster. funker konge paa ps3en Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Runding finner du på Esc-tasten, trekant og firkant er plassert på F1 og F2, mens krysset sitter på Enter-tasten. på bildet er x på esc, mens o på enter. Sikkert bilde av en variant for det japanske markedet, jap ps3 brukes O for å velge og X for å angre, motsatt av alle andre. Men det er vel en del av det å være japansk... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan er dette tastaturet å bruke på pc? Lenke til kommentar
AndreasLie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er jo bare å kjøpe hvilket som helst Logitech tastatur med blåtann og koble til. Selv bruke jeg Edge tastaturet til pcen min. Bare gå inn på ps3'en, velg søk etter mus/tastatur, trykk på knappen under tastaturet, tast inn en kode som kommer opp på tven, og vips det fungerer. Når du skal bruke tastaturet mot pc igjen så trykker du på knappen på mottakern i pcen og på tastaturet. Ett tastatur mindre å leve med... Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når dere sier mangel på Home-tast, mener dere at det er en egen PS3-knapp som tar dere til hovedmenyen eller noe? Det er jo vanlig Home-tast på tastaturet. Kan ikke den brukes? Når jeg skrev Home-napp mente jeg egentlig PS-knappen, den med PS-logoen, som bringer opp menyen (Home-menyen?). Home-knappen er det PSP som har, defor jeg skrev feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg