Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har et vanlig Asus P5K hovedkort og et sett 5.1 Altec lansing høyttalere. Kjøpte i dag en digital coax kabel for å bruke dette i stedet for minijack (for å få det digitalt). Jeg får ikke noen lyd i høyttalerne eller noen beskjed om at kabelen er koblet til som jeg gjorde med jacken. Ledningen er koblet riktig (SPDIF OUT på hk og DIGITAL IN på anlegget). Hva kan være galt? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 at du ikke har valgt SPDIF som utlyd i software på PC-en Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Får ikke valgt den når det ikke er registrert at det er noen kabel i virker det som.... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 det skal ikke ha noe å si, registerer PC-en at du har den da? mulig du trenger drivere Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Nevermind... fiksa seg nå Takk! Endret 31. januar 2008 av @daniel89j Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå