Gå til innhold

Problemer med One call og e-post.

Anbefalte innlegg

Noen andre her som har problemer med å få sjekket e-posten på mobilen med one call?

Får bare opp "finner ikke server" med en gang jeg trykker send/motta (W880i).

Har gått igjennom oppsettet og alt ser riktig ut (har dataguard som isp).

Både wap og mms fungerer, men ikke e-post :thumbdown:.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre her som har problemer med å få sjekket e-posten på mobilen med one call?

Får bare opp "finner ikke server" med en gang jeg trykker send/motta (W880i).

Har gått igjennom oppsettet og alt ser riktig ut (har dataguard som isp).

Både wap og mms fungerer, men ikke e-post :thumbdown:.

Noen tips?

Hvis du skal sjekke epost på mobilen trenger du i de aller fleste tilfeller et eget oppsett for data. Ring OneCall og be dem sende det til deg, eller se om du finner det på onecall.no

Lenke til kommentar

Har aldri trengt noe eget oppsett for dette med tele2, chess etc.

Så lenge man har wap tilgang så skal det jo funke.

Har selvsagt satt opp selve e-post kontoen riktig med tanke på pop server osv, eneste forskjellen er att jeg må sett One call wap som tillgangspunkt.

Lenke til kommentar

Har to "datakontoer" på telefonen, OneCall WAP og OneCall MMS.

Under e-post innstillingene har jeg en egen dataguard konto.

Eneste endring jeg har gjort ved tidligere bytte av teleleverandør er å endre hvilken wap konto jeg bruker som tilkobling i dataguard kontoen.

Burde jo ikke trenge noen spesiell wap konto kun for e-post.

Lenke til kommentar

Eg er usikker på om wap-tilgangspunktet (APN) nødvendigvis fungerer for vanleg internett (e-post/Java (Opera Mini)/PC-modem). Men du kan jo i alle fall prøve

ENTEN å gå inn på wap-kontoen og sjekke kva tilgangspunkt (APN) som er brukt. Kva står det der? Dersom det står noko med "wap", prøv å skifte ut heile teksten med "netcom" (dersom du ikkje har fått ny sim for Network Norway). Då trur eg at kontoen skal virke både for wap og internett.

ELLER å opprette ein heilt ny datakonto (Internett) der du vel (W810i):

APN: internet

Brukernavn: (blank)

Passord: (blank)

osv.

og så setje opp e-posten til å bruke den.

Fordelen med fyrste eksempel er at du berre treng to datakontoar (trur eg). Fordelen med siste eksempel er at du kan skifte sim til telenornett, netcomnett og (truleg også) network norway UTAN å skifte datakonto for internett (e-post osv.) (Skal du wappe/bruke mms må du framleis skifte konto etter kva nett du brukar). Eg brukar denne løysinga, og har aldri hatt noko problem med verken Telenor (mobilt breiband kveld&helg) eller One Call (når nettet til Telenor er nede, noko som har hendt fleire gonger i det siste).

Prøv dette, og sjå om det løyser problemet.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Eg er usikker på om wap-tilgangspunktet (APN) nødvendigvis fungerer for vanleg internett (e-post/Java (Opera Mini)/PC-modem). Men du kan jo i alle fall prøve

ENTEN å gå inn på wap-kontoen og sjekke kva tilgangspunkt (APN) som er brukt. Kva står det der? Dersom det står noko med "wap", prøv å skifte ut heile teksten med "netcom" (dersom du ikkje har fått ny sim for Network Norway). Då trur eg at kontoen skal virke både for wap og internett.

ELLER å opprette ein heilt ny datakonto (Internett) der du vel (W810i):

APN: internet

Brukernavn: (blank)

Passord: (blank)

osv.

og så setje opp e-posten til å bruke den.

Fordelen med fyrste eksempel er at du berre treng to datakontoar (trur eg). Fordelen med siste eksempel er at du kan skifte sim til telenornett, netcomnett og (truleg også) network norway UTAN å skifte datakonto for internett (e-post osv.) (Skal du wappe/bruke mms må du framleis skifte konto etter kva nett du brukar). Eg brukar denne løysinga, og har aldri hatt noko problem med verken Telenor (mobilt breiband kveld&helg) eller One Call (når nettet til Telenor er nede, noko som har hendt fleire gonger i det siste).

Prøv dette, og sjå om det løyser problemet.

Gjorde som du sa og opprettet en ny datakonto med APN: internett og da funket det :thumbup:.

Takker for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...