Kn00t Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Går det ann å stille på vanskelighetsgraden ? Endret 31. januar 2008 av Kn00t Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke som jeg har sett. Men man kan jo komme videre med bronse / sølv trur jeg. Så vanskelighetsgraden er egentlig opp til deg selv. Har du gull som mål; ja da spiller du på det vanskeligste egentlig. Klarer du deg med bronse så spiller du easy. Det er lettere enn man skal tru, utifra demoen. Fant det til 199 på www.thehut.com forresten. Vurderes på det sterkeste, mange timer god underholdning. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 onlin er sikkert rått vertfall, chrash derby! Lenke til kommentar
Kn00t Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Har allerede spillet ;P Men synes det er Dritvanskelig. Sliter som bare det. :/ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Helt enig. Det er alt for vanskelig. Ender med at jeg må kjøre de samme løpene om og om igjen, uten at det gir noen bedre resultater. Akk ja, nok et spill som beklageligvis vil støve ned i hylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå