EirikO Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har en bærebar pc med ekstra skjerm. Denne skjermen er plasser bak (over) den bærebare PC-en, men jeg har ett problem. Når jeg skrur av PC-en "glemmer" PC-en skjermplasseringen og setter skjermene ved siden av hverandre. (Slik at jeg må ta musa ut mot høyre for å komme til skjermen over). Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, slik at den ekstra skjermen kommer opp over den bærebare som default i skjerminnstilligene? (Dreier seg om en lenovo x61s og en samsung 225BW) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 enkelt.. du må gå til hvor man stiller inn oppløsning.. XP: desktop - right klikk - egenskaper - helt til høyre settings.. Vista: desktop - right klikk - tilpass - skjerminstillinger.. her kan du sette oppløsning på begge skjermene, velge hovedskljerm og velge plaseringer.. simpelt enn ta og dra skjerm nr 2(den som skal være øverst) over skjerm nr 1 og det er gjort. press ok Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp, men problemet oppstår hvis jeg kobler fra den ekstra skjemen og tar med meg den bærebare. Når jeg kommer tilbake igjen og kobler på skjermen, må jeg sifte innstillingene igjen.. Er litt kjipt å holde på med dette hver dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå