Krom-stag Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Topic sier det meste. Men jeg vurderer å gå til innkjøp av et P5N32-E, men så ble jeg plutselig veldig usikker, passer det inn i dette kabinettet? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Ingen som vet altså? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Topic sier det meste.Men jeg vurderer å gå til innkjøp av et P5N32-E, men så ble jeg plutselig veldig usikker, passer det inn i dette kabinettet? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Topic sier det meste.Men jeg vurderer å gå til innkjøp av et P5N32-E, men så ble jeg plutselig veldig usikker, passer det inn i dette kabinettet? Da tør jeg ta det som et "ja". Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Topic sier det meste.Men jeg vurderer å gå til innkjøp av et P5N32-E, men så ble jeg plutselig veldig usikker, passer det inn i dette kabinettet? Da tør jeg ta det som et "ja". Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Okey, tusen takk for smileys . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Okey, tusen takk for smileys . Litt OT, men likevel: Hvorfor vurderer du og gå til innkjøp av det hovedkortet? For det første er det ikke kompatibelt med rammen i signaturen din, og det hovedkortet klokker også veldig dårlig med quad-core. For meg virker det som et dårlig valg nå som 780i er lansert. Men etter hva jeg vet så kan det hende du har noen gode grunner jeg totalt overser... Endret 1. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Okey, tusen takk for smileys . Litt OT, men likevel: Hvorfor vurderer du og gå til innkjøp av det hovedkortet? For det første er det ikke kompatibelt med rammen i signaturen din, og det hovedkortet klokker også veldig dårlig med quad-core. For meg virker det som et dårlig valg nå som 780i er lansert. Men etter hva jeg vet så kan det hende du har noen gode grunner jeg totalt overser... Hehe, satt opp en ny pc skjønner du(se her.), så trenger jeg et kabinett med god lufting/kjøling. Endret 2. februar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå