Nimrad Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har bestemt meg for å gå på folkehøgskole så fort som mulig og derfor passer det dårlig med militæret. Jeg er 100 % tjenestedyktig(utenom noen små ryggproblemer). Det jeg lurer på er om jeg kan få vite helst nå om jeg blir innkalt eller ikke eller få bekreftet at det ikke blir til neste år? Grunnen er som sagt at jeg vil på folkehøgskole og må søke på forskjellige stipender helst nå. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du får utsettelse dersom du har skoleplass Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 du får utsettelse dersom du har skoleplass Du er sikker på det? For på universiter o.l. fikk du bare garantert skoleplass neste år. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ring Vernepliktsverket på 03003 (mellom 0900 0g 1500), so vil du truleg få vite kor og når du skal inn. Søknadar om utsetjing må sendast via faks eller post. http://www.mil.no/felles/vpv/start/vpv_kontakt/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå