KriB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Litt dårlig formulert overskrift, kanskje. Ville ha plass til mest mulig info. Jeg har to WD 120 GB SE i RAID 0 med OS på en partisjon på disse. I tillegg er det tre andre partisjoner til progs, spill og lagringsplass til alle Word dokumentene mine ;-) Swapfile har jeg satt til fast størrelse på 4 GB på OS partisjonen. Er dette det beste? Bør jeg plassere Swapfile et annet sted? Jeg lurer på å kjøpe meg en 200 GB WD SE, for å kjøre backup av jevnlig , og i tillegg få litt mer plass. Denne skal da stå på vanlig IDE- kanal. Bør jeg plassere swapfile på denne disken? Eller la den være i RAID-oppsettet? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 swap fil på 4GB, hvem trenger det.... de fleste trenger ikke en swap fil lenger siden man ofte har 512mb ram eller mer... untaket er XP som sluker minne Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 swap fil på 4GB, hvem trenger det.... de fleste trenger ikke en swap fil lenger siden man ofte har 512mb ram eller mer... untaket er XP som sluker minne Kjører XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå