Freakeating Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei Etter uværet her på østlandet i dag nekter mopeden min å starte etter å ha stått ute i 6-7timer... Det begynnte med at jeg dro fra jobben, alt funka fint, men så begynnte den å kutte på 5-6k rpm, så stoppa den å nå er den stein dau. Har gnist, komp, den får bensin,prøvd med ny plugg, plugghette, pluggledning. Prøvd med startgass i hele gassern + i plugghullet. Ingen tegn til liv. Kondensfjerner hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Sikker på at det ikke bare er dritt eller at flottøren har hengt deg i forgasseren? Men besøk Mopedportalen.com - Veiledere - "Får du ikke start på sykkelen" Ellers, prøv med lite gass så full gass så lite gass osv mens du skyver den i gang. Sett den i 2.gir og skyv/løp til du ikke klarer mer Endret 1. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Lot den stå ute over natta nå, så når jeg kom å henta den starta den på første tråkket. Kom halveis hjem så stoppa den igjen. Åpna gassern, der var det SVÆRE isklumper under gasserstemplet og i flottørkammeret. Trilla hjem, heiv den i garasjen, å der skal den få stå til varmen kommer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja da er det jo ikke rart den ikke gikk Da er det bare å pelle ut isklompene og køre i vei Da har det sikkert kommet kondens i gasseren og det har da frøset inni.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå